Na počátku vývoje se tvůrci zabývali multiplayerem pro Batman: Arkham City.
Při bližším studování však zjistili, že by museli vytvořit dvě odlišné hry, což by ohrozilo výslednou kvalitu samotného singleplayeru v Batman: Arkham City.
"Zkoušeli jsme několik nápadů, ale vždycky jsme věděli, že by to uškodilo hře pro jednoho hráče. Kdybychom se zabývali multiplayerem a chtěli ho vytvořit, pak bychom nebyli schopni udělat kvalitní hru, kterou lidé chtěli. Museli bychom přinést dva produkty."
"Jsme opravdu vděční společnosti Warner Bros. V době, kdy většina vydavatelů tlačí své týmy do multiplayeru, nás podpořili," dodal pro CVG Sefton Hill, ředitel Rocksteady Studios.
Dobrou zprávou je, že Warner Bros v této podpoře bude nejspíš pokračovat, protože Batman: Arkham City prodal skoro 6 milionů kopií.