Dynamická deformace terénu, nové zvuky a další věci má zajistit Unreal Engine 4.
Italské studio Milestone produkuje jednu závodní hru za druhou. Loni uvedli na trh Sébastien Loeb Rally Evo, Valentino Rossi: The Game, Ducati - 90th Anniversary, Ride 2 a v neposlední řadě MXGP2. Dnes oznámili, že již během jara vyjdou další motokrosové závody.
MXGP3: The Official Motocross Videogame dorazí na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra je postavena na technologii Unreal Engine 4 a měla by nabídnout dynamický a zábavný zážitek okořeněný inovativní grafikou. Krom toho má být velkou novinkou dynamické počasí, dynamická deformace terénu a zbrusu nové zvuky.
Závodit tak budeme při krásném letním dnu nebo hustém dešti. Dynamické počasí má ovlivnit viditelnost a samozřejmě také samotný terén. Ten se bude dynamicky deformovat, což má být slast zejména pro zkušené hráče. Bláto, prach, špína. Co víc si u motokrosových závodů přát.
V tiskové zprávě dále stojí, že MXGP3 zahrne kompletní sezónu 2016, včetně jezdců MXGP a MX2, oficiální tratě (krom jiného MXoN), stejně tak offline i online režimy. Na detaily si můžeme ještě počkat, ale s jistotou to bude kariéra pro jednoho hráče, kde budeme mít velké možnosti pro všelijaké úpravy.