Na plnou hru si ještě počkáme.
Práce na pokračování nepříliš úspěšné looter-shooter hry Anthem nejsou žádným tajemstvím a již dříve jsme se dozvěděli o tom, že se na titulu pracuje pod označením Anthem 2.0. Nyní se ke hře vyjádřil ředitel studia Bioware Austin – Christian Dailey a v květnovém blogu se k pokračování krátce vyjádřil.
Na titulu v současnosti pracuje malý tým vývojářů, který ověřuje jednotlivá designová rozhodnutí. Tento tým zkouší jednotlivé experimenty/prototypy, aby zlepšily oblasti, s nimiž nebyli hráči spokojeni a zároveň se snaží zachovat vše, co mají fanoušci na Anthemu rádi. Vývojářský tým momentálně čítá 30 zaměstnanců. Ano, vydání hry je stále daleko, ale cítíme potřebu se navrátit k rýsovacím prknům a zde nám tato velikost vývojářského týmu poskytuje dostatečnou flexibilitu, kterou bychom si jinak nemohli dovolit.
Takto malý tým může být pro leckoho překvapující, ovšem toto vyjádření se shoduje s dřívějším tvrzením Casey Hudsona, který sdělil, že poskytnou vývojářům dostatečný čas pro analýzu jednotlivých herních mechanik s cílem vylepšit hratelnost, aniž by výrazně pozměnili jádro hry.
Ačkoliv je tedy vydání hry stále daleko, je hezké vidět, že nás Bioware o tomto titulu nadále informuje. Zasazení a jádro hry není špatné, ovšem minimální množství obsahu, plochá hratelnost a nekonečný grind už ano. Pokud se však Bioware skutečně podaří vylepšit problematické prvky hry, nemusel by být výsledek vůbec špatný.
PS: A co vy? Těšíte se na pokračování tohoto titulu nebo jste nad touto značkou již zanevřeli? Neváhejte se s námi podělit o své názory v komentářové sekci.