Zpět na článek

Diskuze: Na internet uniklo 30 minut z hraní Dragon Age: Inquisition

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

yesman
yesman
Level 1 Level 1
18. 11. 2013 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dubisek: chces mi rict ze DA1 a 2 nebylo takticke rpg?

Dubisek
Dubisek
Level 1 Level 1
17. 11. 2013 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No líbí se mi že se z toho stává spíše taktické rpg a ne bezhlavá sekačka.... Protože opravdu silné rpg s příběhem a potřebou taktizovat jsem neviděl od dob Baldurs Gate

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
13. 11. 2013 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

silent: je fakt ze clovek by musel mit pekne dlouhy ruce aby dokazal vytahnout z pouzdra takovejhle gigant. ale treba v zaklinacovi ma na zadech pochvu na mec (myslim dokonce obourucak) z ktery ho vytahuje a jestli si to dobre pamatuju tak to vypadalo celkem prirozene. tam ale obecne zbrane vypadaj prirozene. ne jak tyhle prehnany monstra (i kdyz tady je to jeste furt unosny) . skoro to az na me pusobi ze se pokousej napodobit naky japonsky anime se kterym uz jsem se sice naucil zit ale porad s tim mam trochu problem. kilometr siroky nekolika tunovy desky s kterejma postava mava jak kdyby to nevazilo nic jsou pro me porad nezkousnutelny.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) . Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.

Turokman87
Turokman87
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

: O Nádhera ! ! ! !

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skyrimák: Borcům co posuzujou rpg na ukor grafiky (která vypadá dobře a stále se může zlepšit) musim pogratulovat, protože jsou případy pro chocholouška. Arument typu Witcher 3 ROZDUPE DAI protože vypadá líp je tak hloupý.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
12. 11. 2013 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

anciabl: to mas pravdu ale rek bych ze dodelat ke zbranim naky pouzdra a pasy je furt mensi problem nez vyresit kam nacpat vsechny zbrane. obecne ale u her hodne ocenuju kdyz vsechny zbrane co ma postava u sebe jsou nak videt na tele. v gta bych ocenil spis moznost 1 bouchacka, 1 zbran na blizko a 1 velka zbran nebo tak neco. v rockstaru hlavni postava nosila zbrane na blizko zastrceny za nakym paskem pres zada a vypadalo to skvele

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skyrimák: "Hrát DA pro grafiku" už jen to spojení mě nutí do smíchu Ale pro tentokrát to vypadá, že si hru budeme moct vychutnat i po této stránce O příběh a rozhodování se moc nebojím. Přece jen to jsou základní prvky, které BW přinesly jejich úspěh. Na to už si pozor dají.

Skyrimak
Skyrimak
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že grafika je u RPEgečka ta poslední věc... Pro mne je hlavní, ať to má kvalitní příbeh/rozhodovací systém a gameplay systém+obtížnost jako u prvního dílu.... ^^ Ten kdo hrál Dragon Age pro grafiku asi nemá co dělat v hráčské komunitě.

jetti
jetti
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dragon age a witcher jsou jedine hry, na ktere se fakt tesim, zbytek her je mi u (_/_)

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To samé demo jako na Paxu ze září. Opravdu se mi líbí jakým směrem se hra ubírá, zatim tam vidim nejlepší prvky z obou DA+ souboje dost připomínaji Dark Souls. Tady ta hra bude čistý fan service. Taky doufám že uvolní tools ke tvorbě vlastního obsahu. Řákali že v tomto ohledu nic neslibují ale že by mohli být volné pár měsíců po vydání hry

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
12. 11. 2013 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já prostě říkám to co vždy. Jestli je tohle pre-Alpha, tak opravdu klobouk dólu a bude to vypadat opravdu nádherně ve finální verzi. Požadavků se nebojím. Hry od Bioware se vyznačovaly velmi dobrou optimalizací a pokud je tohle pre-Alpha, tak nemám důvod pochybovat, že to zvládnou doladit.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 11. 2013 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavej na HW nároky, víc jak BF4 to snad mít nemůže.

mattrich
mattrich
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak pise Sherlock161 ta voda jeste neni doladena stejne to bylo v BF4 bete

Jinak to vypada perfektne uz se nemuzu dockat Na tohle a ME 4 sem nateseny jak maly dite

Killermsik
Killermsik
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to opravdu pěkně, sice mě se ta voda moc nelíbí, protože je to taková šedá břečka, co se vlní

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
12. 11. 2013 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: Nééé pouze ve většině! V Dark souls je zatím nejluxusnější model nošení zbraní a tam vidíš i rozdíly a žádné magnetky

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 11. 2013 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krudanze: Ne ve většině to má na magnetě ale úplně ve všech ale to bych nerešil to už můžeš rovnou řikat kde má schovaný všechny zbraně na příklad v gta 5

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 11. 2013 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No na Frostbite engine ta voda vypadá dobře, to mi věř. A je to pre-alpha, takže fyzika vody a všeho ostatního tam ještě určitě nebude dodělaná. , jen musíme doufat, že to fakt dodělaj.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
12. 11. 2013 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste teda nechapu... skoro vsichni tvurci rpgcek uplne serou na to nejak resit jak ma postava k zadum pridelanou zbran. ve vetsine rpgcek ma tu zbran na zadech proste jen prilepenou jak kdyby mela pod brnenim magnet. jinak to ale vizualne vypada pekne (az na to jezero) hlavne animace a jejich prizpusobeni se prostredi. porad ale vkladam mnohem vetsi nadeje do zaklinace 3. a warhose

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 11. 2013 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že PC port nebude odbytej a třeba například nám tam nevrazej to šílený kruhový rozhraní výběru aktivních skillů, chci mít hezky klasiku, vše nabindované na čísilkách.

Alfajk
Alfajk
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
12. 11. 2013 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vypada to fakt hezky, o to vic jsem zvedavej, co predvedou s mass effect "4"

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
12. 11. 2013 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proc je ted skoro ve vsech hrach kde je kamera z treti osoby ta postava na kraji a ne uprostred? pochopim to kdyz mirim pres rameno abych videl pred sebe ale kdyz jen normalne chodim po krajine a s nicim nestrilim... nechapu tenhle trend. je to neprijemny

Cagi
Cagi
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

helbik jo máš pravdu

Silchas Zmar taky nevim co máš proti Skyrimu a k té barvě kolik lidí nadávalo na grafiku ve skyrimu a kolik je modů na barevnější svět

A kingdoms of amalur reckoning je taky spíše koridor a je to dobra hra

smejky
smejky
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto s studio umíc Frostbite 3

Helbik .
Helbik .
Level 1 Level 1
12. 11. 2013 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zastaralá novinka 🙇 stejný video (dokonce i v trochu lepší kvalitě) bylo i z akce PaxPrime, která byla na začátku září. Nic nového.

Reklama
Reklama