@vtap
@FildasCZ mam pocit ze jsem nekde cet/slysel ze pri pestnich soubojich se maj ksichty nepratel postupne omlacovat a krvacet. jako to bylo v chronicles of riddick.
cekal jsem aspon ragdoll fyziku. bezi to teda na unreal enginu? az na lepsi textury a par modelu, dohlednost a par grafickejch efektu je to skoro k nerozeznani od originalu. coz teda klobouk dolu jestli se jim to podarilo takhle dobre napodobit v jinym enginu
jak mohli nevyuzit prilezitost pridat do ty hry coop? vylozene si o to rika a moh to bejt hlavni tahoun. takhle moc nechapu proc by to melo nekoho zajimat.
Nastesti jsou vsechny ty bonusy absolutne bezvyznamny. Pohrdam z principu jakoukoli formou placenyho dodatecnyho obsahu z predobjednavek nebo dlc, kterej bejval v minulosti soucasti patchu. Nemluvim o plnohodnotnejch datadiscich.
retro pixely jsou furt pritomny. jen mozna nejsou tak zretelny ale kdyz se postava priblizi ke keypadu na 0:58 tak je videt ze textury jsou rozpixelovany. mne to takhle prijde tak akorat.
@Honza
Myslim ze je to snaha dat hracum na vyber. Nepredpokladam ze by to nekoho odradilo od koupe xboxu. Muze to jen nahnat novy zajemce. Mne osobne je to dost sympaticky.
Jen bych dodal ze tohle zdaleka neni finalni podoba hry. Jedna se o kostry levelu vymodelovany 1:1 podle puvodni hry. Dokonce zatim vyuzivajici puvodni textury. Vsechno se nasledne bude upravovat aby se hra vic podobala puvodnimu demu v unity. Finalni jsou prej zatim jen nejaky assety jako dvere, kamery atd.
@Marek Tvrdý
Netusil jsem ze je mezi nima nakej zasadni rozdil. Ja ji hral na pc a ackoli to nebyla uplne hladka jizda tak mam pocit ze jsem tam moc zavaznejch bugu nemel. Spis ovladani bylo spatny. A pamatuju si ze me hodne zklamal konec. Ten se u ty inferno verze lisi?
Alone in the dark od eden games byla dle myho nazoru skvela hra i pres vsechny nedostatky co mela. Interakce s prostredim, otevrenej central park, pruzkum prostredi, ovladatelny vozidla, zpracovani inventare, zajimavej pribeh, super soundtrack, na tu dobu dost vyspely graficky efekty a pokrocila fyzika. Rad bych aby se dalsi aitd nesl v podobnym duchu.
@Johny
Je pravda ze nevim v jakym rozliseni bylo video natoceny. Jsem na full hd monitoru a nekoukal jsem jestli youtube nabizel i 4k. Ale z videa to na me pusobilo ze chvilema fps klesly i pod 30. Pokud ale pri full hd hra pobezi na 60fps tak to neni tak zly jak jsem myslel.
Je to krasny ale kdyz to ani nejsilnejsi karta nedava na stabilnich 30fps tak je to hodne v plenkach. O 60fps si jeste dlouho muzem nechat zdat. A to uz vubec nemluvim o kombinaci vsech ray tracing technologii - stiny, svetla a odrazy. Ale je to zacatek novy ery. Jsem rad ze se to deje.
jsou ve hre i mapy z mesta a prirody? co jsem tak videl gameplaye tak mi prislo ze jsou tam jen okruhy a zavodni trate. na puvodnim flatoutu se mi libilo ze mapy byly takovy min oficialne prizpusobeny pro zavody. s tim se pojej i dalsi typy aut. nevidel jsem nic jako street racing class - jsou ve hre? a co bonusovy aktivity jako kuzelky a skok do vejsky a tak?
@Dejvis21
Bud lidi meknou a nebo se diky neustalymu zlepsovani grafiky stavaj krvavy sceny min unosny. Jen moc nechapu proc to ve filmech nikomu nevadi a ve hrach se to tolik resi.
@madPav3L
jinak samozrejme souhlasim ze brutalita je ve hrach aktualne hodne zanedbavana kvuli prisnejm podminkam pro vydani na konzoli a je to strasna skoda. v realu nasili samozrejme nevyhledavam ale ve hrach me bavi. nic cloveka pri dobrym zasahu nepritele neodmeni tolik jako dobre udelanej gore. bohuzel vzhledem k aktualnim casum cenzury (ktery se bohuzel asi nemaj duvod menit k lepsimu) zadny studio tyhle oblasti nevenuje dostatecnou pozornost (je to v podstate vyvojarska sebevrazda) a tak jsme furt zasekly na predpripravenejch zpusobech amputace a deformace tela jestli vubec nakejch. vetsinou se musime spokojit s vyprsknutim krve ktery nezanecha znamku na tele a nebo je to uplne bez krve. k zadnymu pokroku smerem k dynamicnosti gore mechanik tady nedochazi. vsechny opravdu krvavy hry co me napadaj jsou aspon 10 let stary. nemluvim o umyslne prestrelene krvavejch hrach ale realne krvavejch s vyspelym gorem jako byl treba soldier of fortune 2. bohuzel si ale nemyslim ze cyberpunk bude v tomhle ohledu nejak inovatorskej. tim spis ze se jedna o komplikovany rpg kde postavy nosej ruzny vrstvy vybaveni a resit k tomu nejaky amputace by bylo silene slozity. myslim ze budeme radi za cakance krve pri zasahu a naky diry po kulkach. ale rad se necham vyvest z omylu.
prosim prosim at je tam moznost ridit litajici auta jako z blade runnera. touzim po hre v otevrenym meste s ovladatelnejma litajicima autama od doby co jsem blade runnera poprvy videl. nejbliz tomu byl asi zatim scrapland a to bylo co se tyce pristupnosti mesta hodne omezeny a navic docela detsky stylizovany.
@madPav3L
ja myslel ze zrovna wolfenstein je docela krvavej. dvojku jsem jeste nehral ale jednicka i old blood mely slusnou destrukci tel - i kdyz predpripravenou nedynamickou - ale hezkou.