Zpět na článek

Diskuze: Na PS4 a Xboxu One poběží Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
21. 1. 2018 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

🙇

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
20. 1. 2018 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Díky za vysvětlení, rád jsem se dozvěděl něco nového. 👍 Z mého notně laického pohledu jsem nikdy nezpozoroval při zapnuté VS jakoukoli změnu v obrazu k lepšímu, co jsem naopak zpozoroval, že mi hra leckdy najednou neběží plynule. Díky tobě teď aspoň vím proč a co. Nicméně moje původní myšlenka byla, že bych radši snížil cokoli jiného než rozlišení. Moje chyba byla, že jsem v tom výčtu zmínil i tohle. Rád uvádím co nejvíc příkladů, což je nejspíš na škodu, protože jsou lidi, co se chytnou hned každé prkotiny co nesedí.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

sekat se ti to nemůže, leda by jsi měl nedostatek paměti na grafice (třeba moc činností naráz) , pak by ti mohl vznikat microsuttering. Ale Vsync výkon nežere. On je celkem znatelnej rozdíl mezi 2GB a 4GB pamětí na grafice,

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že se na ty komentáře nevyse.... ehm. nevykašlete. qetrix je nový. A OneShota neznám, ikdyž je tu ve všech komentářích pečený vařený.

Edit: stejně hra vyjde již brzo, většina si jí stejně nekoupí, tak proč komentovat něco, co mě nezajímá? nikdy nepochopím

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
20. 1. 2018 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @qetrix

Já zase nechápu, že se v každý diskuzi najde někdo, kdo se musí srát do ostatních. Ohledně mého komentáře slovíčkaříš, prostě se hra pak trhá, ať už to nazveš jakkoli.

Tolik komentářů je tu ode mě proto, že někteří lidé zkrátka nedokáží pochopit, že se druhému něco líbí, nebo nelíbí, když u nich je to naopak. A pardon, že se pokaždé snažím najít slušný, nový argument a nepíšu rovnou trapné invektivy jako ty.

Když už nic jiného, mohl jsi to napsat slušně jako Bonny, kterému tímto děkuji za upřesnění.

Tukan
Tukan
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtělo by to nový článek, diskuse už je dost nepřehledná.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @qetrix

podle toho co napsal vubec ani netusi co dela Vsync.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
20. 1. 2018 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vertikální Sinchronizace způsobuje mouse inpout lag v mnoha hrách, podle mě je to kravina. Když máš 120Hz+ monitor, tak se to nemusí vůbec zapínat, ale že by to žralo výkon? To ne

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
18. 1. 2018 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @antiku

to je dobry. . nejsem cilovka, tenhle produkt rad ozelim ( (:

antiku
antiku
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @23cicer

Však neboj. Stačí si koupit pc verzi. 1440? Když zvládají tak akorát 1080p konzole jak chceš 1440?

RobertoCZ
RobertoCZ
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě 51 komentu a blížíte se k 200 to dáte

v0id
v0id
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

2. bod. V tom pripade sa ti ospravedlnujem, pochopil som to prave tak.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
18. 1. 2018 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. . trapas no. . hej mame skvelou fotografiku ceskyho rybnicku. . jen je trocha rozpixelovanej ( (. vavra je clovek (kult osobnosti) , kterymu se podarilo vyvolat nadeji v ceskou hru s odkazem na mafii. .

nejsem sam, kdo psal uz na zacatku, ze tahle hra zaujme par tisicovek skalnich nadsencu imitace (nudy) stredovekyho zivota v hyperrealistickym (nakonec mazlym) podani

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
18. 1. 2018 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale prd. . člověk, kterej pari na starym rcecku muze bejt v klidu. . ja ne. . pod 1440 bych nesel. .

Jerabson
Jerabson
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FLAME WAR

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
18. 1. 2018 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

900 je mimo standard. . k cemu mi je hyperrealismus, kdyz je mazlej. . chapes ten kontrast? ? asi ne. . dobry ( (:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 1. 2018 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

Kdyby sis vytáhl hlavu odtud kam slunce nesvítí, tak bys věděl, že: zaprvé kritizuju to rozlišení taky proto, jak moc mi to adaptivní rozlišení rozlišení u AC Origins přijde hnusné, zadruhé když jsem předtím psal, že se mi to zkrátka nelíbí (bez dalšího) , tak jsi s tím měl očividně problém, zatřetí jsem neřekl, že vyšší rozlišení nežere výkon vůbec (ano, to by byl nesmysl) , ale pouze tolik, že jsou položky v grafickém nastavení, které žerou výkon stejně , ne-li víc a jejich efekt je mizivý (vyhlazování, vertikální synchronizace) .

Schválně si zkus 900p s nejvyšším vyhlazováním a zapnutou VS oproti 1080p s oběma vypnutými- což by se mi líbilo víc a tipnul bych si, že by byl i lehce vyšší výkon. Mohu se ti maximálně omluvit za to, jestli jsem to napoprvé nenapsal dost jasně, ale asi úplně nemám chuť, když jsi mě hned nazval lhářem a debilem.

v0id
v0id
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Na to ti samozrejme neviem odpovedat, nepracujem pre warhorse a ludia co poznam, tak bud uz nepracuju pre herny priemysel, alebo prave zacali, cize ani oni nie

Ale staci si pozriet co povedal tvorca star citizenu o ich hre na PS4/XBO a asi budes mat predstavu preco ta hra na ps4 ide len na 900p. Porovnavam preto ze obaja vyuzivaju cryengine, resp fork cryenginu. [ odkaz ]

Samozrejem mas pravdu, uspokojit sa nemusi, je to o prioritach, ja budem radsej ked nebudem mat prepady ako co mam v Bloodborne alebo AC: O co som zdielal zaciatkom tohto vlakna aj ked pojde na nizsom rozliseni.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

Hele tvůj argument rozlišení vs Fps beru. Ale mě spíš zajímá proč by jsem se měl spokojit z 900p když standardem i na konzolích už dávno není 720p ale 1080p? !

Proč jiným vývojářům nedělá problém toho rozlišení dosáhnout v otevřeném světě hry ale zde to nejde? !

Ve velikosti mapy a detailech to není protože ta hra není bůh ví jaký grafický orgasmus, tak kde je ten problém? !

Dle mě tu odpověď zazněla, Pan Vávra si ukousl většího sousta než je schopen.

v0id
v0id
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mas pravdu, asi nie. Diskusia sa vacsinou zaklada na faktoch, alebo nazoroch a ked napises ocividnu hlupost a este ju obhajujes, tak je tazke udrziavat diskusiu.

Nazor sa pocita ako sentiment voci istej veci, ktora je v zakladne subjektivna a neda sa vypocitat. ("Paci sa mi grafika", "1080 povazujem za nedostatocne" ale nie "*pixelcount* nijak zvlast vykon nezere", lebo si mozes spravit sam doma test a netrva to nijak dlho a nebudes tym zavadzat internet)

Tak ako tak, dufam ze tych 900p bude ustupok k plynulejsiemu hernemu zazitku s lepsim postprocessingom a nebudu mat rovnako "bez problému" hru ako AC: O @"4K"

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 1. 2018 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

"Ja mam pravdu, ty klames. "- Končím s diskuzí, ona už to vlastně ani diskuze není, že?

v0id
v0id
Level 1 Level 1
18. 1. 2018 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povedal si ze sa radsej zmieris s vacsim prepadom cez 30, ako mensim rozlisenim, ospravedlnujem sa za parafrazovanie. Ci mi veris alebo nie, ja mam pravdu, a ty sa mozes ist vyplakavat. Podobny test trva 30 sekund a tolko casu som obetoval tomu aby som netrepal na internete debiliny ako ty, najma ked ma to stoji prave spominanych 30 sekund.

Aby si nemohol tvrdt ze som na rovnakej urovni generatora vymyslov, obetujem ti dasich 10 sekund googlenia, pre dalsi priklad: [ odkaz ]

Ked najblizsie budes lahko overitelne klamat, tak sa nad tym radsej zamysli.

Co sa tyka absencie diakritiky, mrzi ma ze nedokazes citat bez toho. ked uz si sa rozhodol toto napadat, lebo vies ze klames

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
18. 1. 2018 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no budou to orgie s 900p na metrový úhlopříčce ( (:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 1. 2018 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

"Ocividne nema zmysel moc diskutovat" - argument jako stehno. "Ak nepoznas prepad cez 30 fps" - to jsem psal kde? Náhodně tebou zvolená čísla mě nezajímají, fakt ti mám věřit, že jsi kvůli mě dělal podrobné testy, jen abys to sem mohl napsat? Aj ja by som prosil, aby si si nabudúce zohnal klávesnicu s diakritikou, ak ju doma nemáte, lebo sa to nedá čítať. A hej, i vo Slovenčině funguje bez problémov.

v0id
v0id
Level 1 Level 1
17. 1. 2018 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, ocividne nema zmysel moc diskutovat. Ak nepoznas prepad cez 30 fps, tak nic.

30% rozdiel v pixelcounte 1080 vs 900p znamena ze grafika musi zobrazovat o 30% menej pixelov per frame a to ti prida na vykone. Najma, ak mas nastaveny este nejaky posprocess. Hentake nepodlozene tvrdenia, len tak vyplut, prosim ta. Odkial to mas? Odkial mas, ze rozlisenie "nijak zvlast" nezere vykon. Predpokladam ze si hrac PC. Pusti si hru a potom si ju pusti s rovnakym nastavenim o jedno rozlisenie nizsie. A reportuj mi fps. Schvalne som to otestoval. Prey 1080p 88fps na gtx1060. Ta ista gk, tie iste nastavenie pri 900p. 119fps. 26% rozdiel, poprosil by som, nepis taketo lahko overitelne klamstva alebo polomyslienky do diskusie. Skaluje to takmer linearne.

Reklama
Reklama