Vývojáři se postupně seznamují s hardwarem, tvrdí bývalý výkonný producent Sony.
Před příchodem nové generace konzolí se hráči těšili na propracovanější hry s plynulou hratelností. Na konzoli PlayStation 4 jsme se dočkali rozsáhlých světů a lepší grafiky i animací, avšak zhoršila se optimalizace, konkrétně mají vývojáři stále problémy dosáhnout stabilní frekvence snímků za sekundu. Často musejí sáhnout po stabilních 30fps, jen malá část her běží v rozlišení 1080p při 60fps. Bývalý výkonný producent Sony, Shahid Ahmad, tvrdí, že se vývojáři postupně seznamují s hardwarem a časem bude víc her v 60fps.
Podle jeho slov se v budoucnu stane 60fps standardem. „Jak se vývojáři budou více seznamovat s hardwarem PS4, bude moci více her běžet při 60fps,“ nechal se slyšet Ahmad.
Připomeňme, že Naughty Dog původně plánovalo, že Uncharted 4: A Thief’s End poběží v rozlišení 1080p při 60fps. Nakonec v singleplayeru se dočkáme 30fps, zatímco ve hře více hráčů bude 60fps.