Server RockPaperShotgun měl příležitost sednout si s vedoucím designérem studia Lionhead, Joshem Atkinsnem, a rozebrat důležité detaily PC verze fantasy RPG Fable III.
Za PC verzi bychom měli děkovat především samotným fanouškům, kteří zasypali studio dotazy a přáními, na které pak Lionhead nakonec zareagoval. Příjemným zjištěním je fakt, že si studio opravdu zakládá na PC komunitě a chce port vytvořit tak, aby danou platformu respektoval.
Oprava větší části chyb a bugů by asi nikoho nepřekvapila. Lionhead ale naštěstí přistupuje k PC verzi s větším nasazením. To se především odrazilo na obtížnosti. Konzolová verze strádala až ubíjející jednoduchostí a jelikož jsme my PC hráči odkojeni na hardcore hrách, studio nám vychází vstříc a pořádně vyšponuje obtížnost. Stále se tak bude jednat o kvalitní a ničím nerušené toulky herním světem, některé aspekty však budou tužší.
Čeká nás i kompletně překopané uživatelské prostředí, kde již neuvidíme nápovědy v konzolových tlačítkách. Menšímu zjednodušení podlehlo i sbírání předmětů, které často iritovalo v původní hře a celková hratelnost by měla být vyladěná.
Fable III se na PC objeví 19.května letošního roku.