V akci vidíme systém pro rekuperaci energie (ERS).
Od letošního roku musejí být monoposty královny motorsportu osazeni ochranným obloukem, který chrání jezdce před případným zásahem od poletujících kol a větších věcí. Jelikož hra F1 2018 využívá licenci FIA a zároveň se studio Codemasters snaží s každým dílem přiblížit reálnému zážitku, tak i kokpity monopostů v letošní hře bude chránit takzvané Halo. Při televizních přenosech jsem si na oblouk tak nějak zvykl, ale v F1 2018 mi to bude nejspíš trvat o něco déle.
Na prvních gameplay záběrech, které byly vysílány v rámci E3, si můžeme Halo prohlédnout. Ve druhém videu, z netypické konference Square Enix, došlo i na déšť, zatímco třetí se zaměřilo na dlouho očekávanou novinku v podobě systému pro rekuperaci energie (ERS). Tuhle energii budeme moci dle svého uvážení využívat, kupříkladu při pokusu o předjetí nebo při obraně, abyste měli lepší výjezd ze zatáčky.
F1 2018 vyjde 24. srpna letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Mezi další novinky se řadí rozšířený režim kariéry, který umožní hráčům se ještě hlouběji ponořit do světa Formule 1. Zároveň budou přidány další historické/klasické monoposty a vylepšena celá řada věcí, včetně nasvícení, oblohy a mraků.