Hráči si tak v klidu mohou přečíst uvedenou nápovědu na obrazovce.
Ghost of Tsushima (recenze) je velmi rozmanitá a ambiciózní hra, která však na konzolích zabere poměrně skromnou a malou část. Svým grafickým zpracováním posouvá měřítko videoher opět o kus výše a vývojáři dokázali vytvořit skvěle vyladěnou hru, ať už po vizuální či celkové technické stránce. Tvůrci vyvážili a zoptimalizovali titul natolik, že načítací obrazovka po vašem úmrtí trvala až příliš krátce. V tuto chvíli jste nemohli stihnout přečíst rady, které se po každé objevily na obrazovce při načítání. Tvůrci byli proto donuceni načítací obrazovky uměle prodloužit, aby hráči měli více času na přečtení uvedené nápovědy.
V praxi to znamená, že načítací obrazovka se sice po chvilce načte, ale ještě několik vteřin trvá, než vás pustí opět do hraní. Uvedl to v rozhovoru pro server Kotaku vedoucí programátor studia Sucker Punch, Adrian Bentley.
Takový problém by se dal vyřešit poměrně jednoduše. Ve chvíli, když by se obrazovka načetla by vás nepustila ihned zpátky do hraní, ale až po aktivaci nějakého zvoleného tlačítka. Možnost, o které mluvím má například DOOM Eternal z letošního roku. Dokud na nic nekliknete, máte na přečtení nápovědy času kolik se vám zlíbí.
Ghost of Tsushima zakoupíte na stránce Xzone.cz.