Naughty Dog opustil šéf monetizace multiplayerového The Last of Us
The Last of Us Novinka Naughty Dog opustil šéf monetizace multiplayerového The Last of Us

Naughty Dog opustil šéf monetizace multiplayerového The Last of Us

Filip Svoboda

Filip Svoboda

1
Platformy PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Projekt má být uložen k ledu.

Reklama

Nedávno jsme psali o propouštění kontraktorů ve studiu Naughty Dog, což mělo být spojeno s uložením multiplayerového spin-offu série The Last of Us k ledu. Zprávě Kotaku teď dodává váhu odchod šéfa monetizace v Naughty Dog, produktového manažera a designera chystaného titulu Anderse Howarda z týmu.

Twitterový profil The Naughty Dog Info si všiml, že Howard podle svého profilu na síti LinkedIn opustil studio v září. Na pozici přitom nastoupil ani ne před rokem.

Dříve působil Howard přes sedm let v Epicu, kde pomáhal budovat Fortnite, především se pak zasloužil o jeho battle pass a promluvil také do podoby battle passu ve Fall Guys nebo Rocket League. Za sebou má také štace v Ubisoftu nebo EA.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama