Nechybělo mnoho a Kratův syn v God of War nebyl
God of War Novinka Nechybělo mnoho a Kratův syn v God of War nebyl

Nechybělo mnoho a Kratův syn v God of War nebyl

Michal Burian

Michal Burian

28
Platformy PlayStation PlayStation 4

God of War by bez Atrea fungovalo, zároveň by ale šlo o odlišnou hru, kde by Kratos příležitostně promluvil a nerozuměl by ostatním.

Reklama

Studio Sony ze Santa Monicy po dobu dlouhých pěti let připravovalo zbrusu nové a značně odlišné dobrodružství bouřliváka Krata. V nejnovějším God of War na hráče čeká několik významných změn. Kromě kamery (nově z pohledu třetí osoby), většího důrazu na příběh a severské mytologie je to Kratův syn. Dnes jsme se ale dozvěděli, že před několika lety, když bylo God of War na začátku vývoje, tvůrci přemýšleli, že Atrea ze hry odstraní, aby se nedostali do možných problémů.

Cory Barlog v rozhovoru pro GameSpot prozradil, že odstranění syna Krata skutečně zvažovali, případně zvažovali z něho udělat méně důležitou postavu. Bylo to z důvodu obav. Věděli, že je před nimi spousta jiných výzev a zařazení Atrea do God of War by mohlo být už příliš. Mohly by se vyskytnout nežádoucí problémy, zdržení vývoje, což by znamenalo větší investici. Poté se ale podívali na to, co se stane, když chlapec ve hře nebude. Bez Atrea by God of War možné bylo, ale zároveň by šlo o odlišnou hru, kde by hlavní hrdina příležitostně promluvil a nerozuměl by ostatním, Kratos totiž nezná místní jazyk, zatímco jeho syn ano.

Naštěstí vedení Sony rozhodlo, aby se Cory Barlog s týmem zaměřil na Atrea a dal mu ve hře prostor. A právě díky této skutečnosti se z God of War stala hra, která má jedno z nejlepších průměrných hodnocení PlayStation 4 exkluzivit.

Z naší recenze: God of War měl vysoké ambice, které naplnil do posledního písmenka. Studio v Santa Monice udělalo obrovský kus práce, který dokáže k obrazovkám přikovat na několik desítek hodin. Takže na nic nečekejte a upalujte nakopat zadky trollům - 10/10.

Já osobně jsem za Atrea rád. God of War jsem včera po více než 40 hodin dohrál, a právě syn Krata dodal novému God of War něco navíc. Často dokázal překvapit a celkově mě zajímalo, jak se bude vyvíjet vztah otce se synem. Více vám neprozradím, máte se nač těšit.

Šéf vývoje Cory Barlog, hlavní umělec Raphael Grassetti a vedoucí gameplay designu Jason McDonald se v novém videu zaměřili na trolly v God of War. Ukážou vám jejich původ, tvorbu a samozřejmě bojový styl. Z dřívějška víme, že každý troll má vlastní osobnost a odlišný styl boje. Právě těmto nebezpečným nepřátelům bude Kratos se synem čelit při svém severském dobrodružství.

Digital Foundry zveřejnilo technický rozbor God of War a napsalo, že God of War je vizuální vitrína, která má ale na PS4 propady pod 30fps. Překvapila skutečnost, že grafika je na PS4 a PS4 Pro téměř totožná. Výkon PS4 Pro můžete využít buď pro větší rozlišení (ne nativní 4K) nebo pro hladší chod hry. Já volil lepší rozlišení a čas od času jsem si sice všiml drobných propadů, ale nebylo to nic, co by výrazným způsobem ovlivnilo zážitek z hraní.

God of War vychází 20. dubna 2018 na PlayStation 4 s českými titulky. Hru koupíte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk, kde obdržíte jako dárek klíčenku a DLC se štíty. Pokud PS4 nebo PS4 Pro ještě nemáte, využijte jedinečné nabídky a získejte ke konzoli zdarma nejnovější God of War - PS4 Pro s God of War za 10 390 Kč a PS4 Slim s God of War za 7990 Kč.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama