Pro fyzika, oficiální obsah, nové možnosti, větší a detailnější tréninková oblast a mnoho dalšího.
V italském studiu Milestone se nezastaví. Loňské MXGP3 dopadlo podprůměrně, mělo odpudivou grafiku s příšerným deštěm, na konzolích zoufalou optimalizaci a chyběly jízdní režimy z minula. V milánském týmu se ale nechtějí vzdát a oznamují speciální MXGP Pro, které má uspokojit nejnáročnější fanoušky motokrosu už 29. června letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
„Po vydání MXGP 3 jsme strávili měsíce a měsíce čtením veškeré zpětné vazby od komunity. Usilovně pracujeme na zlepšení hry, která splňuje všechna očekávání našich hráčů. Výsledkem je hra, na kterou jsme pyšní: MXGP Pro s PRO fyzickou. Umožníme hráčům nastavit každý jednotlivý parametr své motorky, a to na základě skutečných hodnot a metrik,“ pochlubili se vývojáři.
Samozřejmostí je oficiální obsah v podobě jezdců a tratí. K němu se přidá ještě větší a detailnější tréninková oblast s různým typem terénů, kde budete testovat své dovednosti a schopnosti. Celkem na vás čeká přes třicet výzev a opomenuta nezůstane ani kariéra.
Na nové Pro fyzice spolupracovat s tvůrci Antonio Cairoli, devítinásobný mistr MXGP, zatímco na skoky a možnosti ve vzduchu dohlížel dvounásobný mistr Tim Gajser a na podmínky na trati a mokro zase Gautier Paulin.