Zpět na článek

Diskuze: Nejprodávanější hrou roku 2017 v USA je Call of Duty: WWII

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
27. 12. 2017 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SpriteCZ

To jako fakt? Pusť si videa před vydáním téhle hry. Pusť si je a pak se zamysli nad svým "argumentem". Proč je to nejprodávanější jsme tu napsali. Protože tupých bezcenných zvířat bez vzdělání je více než těch inteligentních, co si nenechají srát na hlavu. A zkus si pročíst ty předchozí příspěvky. Tam najdeš taky důvod proč se na to snáší taková nevraživost kvůli historické přesnosti. Když Ti budou slibovat, že Ti upečou chleba a Ty si to koupíš a poté dostaneš jenom těsto, tak taky si budeš říkat, ale vždyť je to jenom obchodní strategie. To se nemůžu divit, že! ?

dinss
dinss
Level 1 Level 1
27. 12. 2017 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SpriteCZ

Tak tenhle "argument" snad nemůžeš ani myslet vážně. CoD nemůže být historicky přesné protože je to AAA hra?

SpriteCZ
SpriteCZ
Level 1 Level 1
26. 12. 2017 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaké znásilnění historie zase? Už konečně pochopte, že je to všechno byznys. Takový gigant jako CoD si nemůže dovolit riskovat. Ta hra je prostě mainstream a má zabavit co nejvíc lidí. Funguje jim to a ejhle jako každej rok je to jedna z nejprodávanějších her. Activision si mne ruce a lidi to jako každej rok hejtí v diskuzích. Od toho jsou tady jiní vývojáři, aby nám dávali hry věrné historii či reálný gameplay. Za ty roky jsem pochopil, že to nemůžu čekat od CoD. Stále je, ale plno lidí co jsou překvapeni velice...

dinss
dinss
Level 1 Level 1
26. 12. 2017 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Playman

Což o to, ono to skvěle vypadá ale jen co se týče grafické stránky.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
25. 12. 2017 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Když ti patolízalové nic lepšího nepotřebují je to jejich blbost a jejich věc. Ignore it" Přesně tak, já tu hru také nekoupil a pouze jsem viděl Call of Duty: WWII na twitchy a nevypadalo to úplně zle, takže za tento díl bych jim i úspěch přál.

Labigmek
Labigmek
Level 1 Level 1
25. 12. 2017 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoši máte pravdu. Je to sranec. A tekutej. Ale vydělalo to půlku našeho ročního rozpočtu nic se měnit nebude. Her je spousta a naštěstí i kvalitních. Chce to hledat. Když ti patolízalové nic lepšího nepotřebují je to jejich blbost a jejich věc. Ignore it

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
25. 12. 2017 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Znalec her

A to jede čistě přes Steam? Vždyť teď tam není ani 4000 lidí a BF1 má na PC skoro 25 000 lidí ...

Znalec her
Znalec her
Level 1 Level 1
25. 12. 2017 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paradoxni je ze na pc to nikdo nehraje. Po vydani to hralo asi 50 000 hracu podle Steam statistics. Posledni dny uz jen 13 000 hracu. Asi to kupiji decka na konzolich.

Labigmek
Labigmek
Level 1 Level 1
22. 12. 2017 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejprodávanější hrou roku 2017 v USA je Call of Duty: WWII

Smutné

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
22. 12. 2017 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to těžkej odpad . Minulý díl byl tisíckrát lepší . Už jsem zvědaví co bude příští rok 🔫

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 12. 2017 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak na Steamu je teď kolem 12ti tisíc hrajících tento evidentně "dokonalý skvost". To je žalostný číslo. Rád bych viděl konzole.

dinss
dinss
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

Možná nám jen nestačí kecy o výzkumu a dát do jména WWII.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 12. 2017 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @El_Scorpio

V Mekáči a podobných fastfoodech taky žere spousta tupej vyžranejch zvířat i přes to, že to jsou blafy a hodně lidí na to nadává... Tak v čem je háček? Možná ve vzdělanosti? Racionálně uvažující člověk tam nepujde žrát ty jejich blafy. Vyžraný prase tam samozřejmě vlítne, protože proč si nezaplnit žaludek kvalitou, když můžu do sebe naštosovat hromady odpadů a svinstev, který připravujou umaštěný zoufalci bez rukavic že? A stejné je to i s tímhle. CoD je jenom značka, která vydělává na svém jméně. Když se najde tupé nevzdělané zvíře, které to koupí, a kterých je bohužel většina, tak to pak tak dopadá. V tom bude ten háček. Většina her co se drží na prvních příčkách, čest vyjímkám, jsou bezduché hry, jako právě CoD a FIFA, které nevyžadují po hráči přemýšlení. A jelikož to většinu dnešních hráčů moc a moc bolí, tak sáhnou po něčem, co po nich nebude nic chtít. Stačí jenom čumět do monitoru a tupě klikat v předělových scénách na požadovaná písmena aby se něco dělo.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
21. 12. 2017 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @El_Scorpio

Jsou lidi co hrají a lidi co nadávají, kdyby jsi měl hrát hry podle komentářů na herních webech tak nehraješ nic, protože 80% her je odpad jak to tak sleduju

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 12. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neuveriteľné, všetci na to iba nadávajú, hania to na internete, vyjde to 2 mesiace pred koncom roka a aj tak to získa prvé miesto. Kde je háčik?

dinss
dinss
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Na všech určitě ne. Bohužel ytb využívá toho, že má na tohle monopol.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 12. 2017 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @dinss

Jemu spíše nepomáhá to, že si nikdy neodpustí politický kecy. Ostatní mají monetizovaná videa normálně. Ale on, jako jedinej se prostě vždycky musí navézt do určité politické skupiny a Youtube na tohle má taky svoje hlásiče. Nebo aspoň tak jsem to pochopil z jejich stručného souhrnu co je, bude či nebude monetizováno. Kdyby si to odpustil, tak se nebojim tvrdit, že by mu videa klasicky monetizovali. Ale zase... nesleduju ho prakticky vůbec, takže nevim jestli to má ve všech videích.

dinss
dinss
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Jak říkáš. Navíc není nemá úplně velký kanál a Ytb adpokalipsa mu taky moc nepomáhá...

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 12. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @dinss

TARC nesleduju. Ale znám je. Viděl jsem jenom dvě videa, ale co jsem tak slyšel, tak to taky zprdnul jak to jenom jde. Teď když jsem se podíval na jeho recenzi Battlfieldu a potom CoDčka, tak mi ho chvílema bylo úplně líto. Protože on u toho musel neskutečně trpět.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
21. 12. 2017 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na světě už není místo pro dobré hry Ale je to jen v USA takže můžeme být rádi že se ta hra nehraje sama protože pro dnešní US děcka pro které je nefér když nepřátelé taky střílejí, myslí si že youtubeři jsou celebrity a země plochá - začíná být ovládání a celkově hraní na deseti tlačítkách moc složité. Mluvíme to u kupní síle ktará se naučila počítat jen proto aby věděla kolik big macků si vlastně objednat aby měla v každé ruce jeden nebo kolik zásobníků potřebuje aby vystřílela celou školu. Ale na obranu - tohle je jedno z těch lepších CoD.

dinss
dinss
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Evidentně sleduješ TARC stejně jako já. Se vším souhlasím. Nicméně běhat holky z Afriky v uniformách SS by si snad nedovolí. Nicméně ničí jak historii tak SW lore zbytečnými kampaněmi, které jsou absolutně nehistoricky/nekanonicky pojaté. Bohužel se licence SW dostala do rukou nesprávnému studiu. Ovšem BF1 se alespoň v MP drží tak nějak historických kulis (když přivřeme obě oči) a to se o CoD říct prostě nedá. Na druhou stranu SP v BF1 je stejný hnus jako MP v nových CoD. Takže jo, obě hry stojí za 🔫 ...

Murcielago
Murcielago
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Call of chrrrr....

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tentokrát se musím Call of Duty trochu zastat. Multiplayer je sice sračka moc to nehraju, ale singl je dost dobrý. Klidně si ho zahraju znova a znova a znova. Tak, jak třeba COD 2 nebo Medal of Honor: Allied Assault. Fakt parádní singl. Jsem z toho úplně hotový. Fakt, že jo.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 12. 2017 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @dinss

Jsou na stejné úrovni. Protože bitva v letadlech proti "německým" vzducholodím a letadlům nad Londýnem je opravdu silná káva. Na to musí být člověk hodně velký pazdrát aby si neuvědomil, jak blbě už jenom ta věta, v souvislosti s první světovou, zní. Když pominu závěrečnou kampaň za neohroženou arabku, která zvládá i boj proti obrněnému vlaku. Ó jak silná to žena a ještě k tomu arabka, která se vyrovná mužům. Lawrence z Arábie? To jak jeho vykreslili to byl taky vrchol trapáctví. To jsem myslel, že se rozbrečim, když jsem viděl co z toho udělali. Jeden Youtuber to řekl velice správně. Tihle matláci ať se drží hry více hráčů, kterou zase na druhou stranu umí, to jako ne že ne. Ale na hru jednoho hráče, a obzvláště na tu s historickým zaměřením, ať radši těma svejma špinavejma, neschopnejma prackama raději nehrabou. Ať se drží toho co umí a to jest hra více hráčů. Oni se totiž neumějí držet v Dice ani vymyšleného kononu. Viz poslední Batllefront. Nejsou tam ani Droideky a v singlu máš X-Wingy s osmi křídly. No X-wing jak sviň. AT-AT musíš ničit ze země a další a další kraviny. Opravdu Sladgehammer a DICE ať se radši neserou do historie. Tupá americká nevzdělaná zvířata a jim podobná inividua by si mohla myslet, že to pak tak snad i bylo.

dinss
dinss
Level 1 Level 1
21. 12. 2017 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Norbi001

Je pravda, že EA tu historii znásilnili méně...

Reklama
Reklama