Zpět na článek

Diskuze: Nintendo řeší krádež, někdo odcizil Switch a jeden kus prodal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

No jak pises az budes mit rodinu a deti tak treba budes radeji kdyz se budou u her bavit v kolektivu kamaradu a hejbat nez jen sedet nekde o samote a mackat par cudliku. Ono to je proste super kdyz hrajete cela rodina a to u nintenda proste jde a maji to zvladnute dobre. Treba ten rodicovsky zamek co byl predstaveny na Switchi je dle meho udelan velice dobre. Ja na tom byl stejne nebyt deti tak bych nintendo taky nepoznal. Dneska jsem rad ze ho mam. U switche bude dulezite nakolik se podari vytezit vyvojarum z tech moznosti switche maximum a ze napadu a moznosti by bylo hodne.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

To s tím že je člověk izolovaný, s tím určitě nesouhlasím. S přítelkyní hrajeme dost her společně a bavíme se. Spousta lidí má na určitou hru partu lidí, můžou hrát klidně s člověkem na jiném kontinentu. Já třeba neznám nikoho ve svém okolí kdo by se mnou hrál na Switchi. Každý hlavně bere hraní jinak.

Mě se tam pár her líbí, zatím nejvíc vede Zelda. Ale jinak mě to moc neuchvátilo a to mám rád japonské hry. A věř že když jsem o tom poprvé četl tak jsem to chtěl hned. Jak píšu, kdybych měl děti jako ty tak to určitě vezmu.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Na Switchi jsem jeste nehral. Hral jsem jen na Wii, WiiU a 3DS a tak vim ze Nintendo je jine a tak ho clovek i musi brat. Rozhodne nemusi sedet kazdemu. Nelze to srovnavat s PC nebo PS/XBOX hlavne je to super pro vice lidi v jedne mistnosti - to je proste super zabava a je jendo jestli hraji deti nebo dospelaci popripade vsichni dohromady. Navic to pohybove ovladani je zatim nejlepsi co jsem mohl vyzkouset. Hrani na PC/PS/XBOX je uplne jine to se spise izolujes od okolniho sveta nekde zavrenej v kutlochu a maximalne kecas pres TS. Nintendo se proste snazi podporvat kontakt mezi lidma co hraji a pohodovou atmosferu. Proto treba dve ruzne verze pokemenu aby lide mezi sebou komunikovali a vymenovali si je atd. . Takove urazeni a brlbani co znam z komunikace pri hrani na PC/PS/XBOX jsem tam nikdy nezazil.

Switch nabidne urcite jeste lepsi pocit pri hrani ty ovladace vypadaji dost dobre a pokud nekdo vyuzije potencial motion kamery a dalsich vychytavek co nabizi tak to bude pecka. Pokud nekdo ale chce switch jen kvuli skyrimu atd. . tak to nevidim jako dobre reseni tam je snad jen ta prenositelnost vyhodou. Nicmene takove hry je asi lepsi hrat na PC/PS/XBOX. Pokud by ale vyuzivali moznosti ovladacu pak by to mohlo byt zajimave spestreni.

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Amoonra

To s tím skyrimem máš tak trochu pravdu. . Ale je pořád dost lidí . . kteří jej prehrali na PS3 a rikali ze na PS4 nema cenu kupovat ale kdyby byl takhle na cesty tak by se tam zas par hodin klidne potoulali . . Bethesda to stejne podle me dela jen aby portla svuj engine na switch a pak mohou dle rozhodnuti udelat jakekoliv dalsi hry. Myslim ze podporu switchi nejednim titulem slibil i Tod Howard ;]

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
20. 2. 2017 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MrKominek

Osobně jsem vcelku zvědavý jak Switch dopadne, prozatím to vidím skepticky, ale třeba mě to překvapí, tohle píšu na začátek, aby to nevypadalo jako nějaký hate, ale je zrovna na místě se u Switche ohánět zrovna skyrimem? Jako OK, je to hra, která je velmi úspěšná u jisté skupiny lidí, ale přijde mi její sláva přeceňovaná, osobně jsem to koupil z druhé ruky, protože jsem tomu nějak nevěřil, zahrál na PS3 a po hlavním příběhu (po 30h) jsem to vypnul a nezapnul více + ta skupina, která je celá natěšená že si bude moci zahrát skyrim na cesty, ho má beztak už x-krát dohraný. Jde mi o to, že zrovna Skyrim je už dostatečně stará hra, na to aby se nintendo ohánělo že si na jejich konzoli která vychází v roce 2017 zahrajete hru která vyšla v roce 2011.

Ohledně výdrže, to je kapitola sama pro sebe. OK, je to výkonné, nedokáže to běžet bez pořádné šťávy, ale jelikož právě je mobilita jeden z hlavních pilířů, na kterém staví nintendo marketing, tak je to špatný vtip (tedy vemu-li v potaz že jsem někde četl že je výdrž cca 3h ale možná se pletu) , tady prostě není místo pro žádné kompromisy. Jako jo powerbanka může vyřešit tenhleten problém, ale zásadní problém v tomhle vidím, že powerbanka ti nedokáže zásobovat Switch dostatečně natolik, aby jsi mohl hrát a nestarat se o baterku.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
20. 2. 2017 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MrKominek

Unreal her na mobil je hodně A co se toho Skyrimu týče tak je otázka jak "plnohodnotný" opravdu bude. Samozřejmě bych si přál co nejvíce.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MrKominek

Pokud jde o přenosné zařízení tak mě výdrž samozřejmě zajímá, power banka není řešení. Já se na telefony neptal, zajímalo mě co je na tom tak úžasného když tu to tak někteří vnucují jiným. Jak píšu, pro děti fajn (tedy až na cenu konzole a příslušenství) ale chlapa co si chce po práci sednout a hrát... z mého pohledu určitě ne. Své kupce si to určitě najde ale spoustu lidi spíš zajímá VR než přenosnost. Rozhodně to ale nechci odsuzovat nebo hanit.

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Ten unreal sem zmínil kdyby mi někdo napsal, že mobil je taky na cesty a dá se na něm taky hrát Sou tu tací. . k mobilu nepřijde nikomu divne koupit si powerbanku, ale ke konzoli už je to strašně neřešitelný problém. . Baterka není argument. . A i kdyby byla, tak mi ukaž nějaké jiné zařízení na kterém si po cestě na dovolenou zahrajes třeba tři hodiny v kuse plnohodnotne skyrim nebo fifu nebo buhvico na to všechno vyjde. . Výkon bohužel žere baterku. .

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MrKominek

A ostatní konzole nepodporují unreal engine? Přenosnost je sice hezká věc ale dokud nebudou lepší baterie jde to mimo mě. Mít děti tak jim to koupím ale pro mě to je zbytečost když už jednu konzoli mám. To je vše?

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Tak už jen tím že je přenosná a rozjede unreal engine. . Například. .

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Ty to píšeš jako by jsi už na tom hrál a přesně jsi věděl co to umí a co ne. A nějaký příklad toho co to umí a co ostatní krabičky neumí? Víš něco jako proč by si to měl zákazník koupit. Mě by vážně zajímalo čím je podle vás ta konzole tak speciální

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
19. 2. 2017 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @BlackJoint

Máš pravdu.... . "není to stejné".... Lenže pochybujem, že europa alebo amerika sa bude realizovať v hrách kde treba napríklad ťahať cecky Proste japonci majú inú kulturu a ich hry sú niekedy hodne úchylné. Netvrdím, že niekedy nemajú čo do seba ale pravdupovediac nebyť Maria a Zeldy tak switch nemá šancu obstáť v konkurencii, ktorá vládne na trhu v podobe tabletov a telefonov kde podobné indie hry sú a dokonca lacnejšie.

Napriek tomu hype robí svoje a kopec ludí si túto hračku kúpi len aby boli IN 👍

Ja sám by som si ju tiež chcel kúpiť čisto len kvoli Zelde ale momentálne skor počkám a uvidím aké reakcie budú od kupujúcich v prvých dňoch.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ejkina

Ja to zase vidim opacne. PS4/XONE nenabizi nic jineho a rozdilneho jak osekane PC. Nintendo nabizi uplne jiny herni zazitek je to uplne neco jineho. Chapu ze pokud to nekdo nevyzkousel muze si myslet ze je to stejne jako ta jeho krabicka co nic neumi ale ono to stejne neni

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

Jenže na PS4/XONE můžeš Fifu a CoD ignorovat a pořád máš na výběr ze stovek dalších her. Podpora třetích stran je to, na čem dneska stojí a padá všechna spotřební elektronika. Mně nepřijde moc šťastné použít Maria a Zeldu, což jsou značky ždímané už snad 30 let pořád a pořád dokola, jako lákadlo na Switch. Jenže nic moc víc tak nějak není v nabídce.

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ejkina

Hlavne ze padesátá reinkarnace fify a cod všem staci

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím že Drzackovi jde o ten bejt na tu konzoli ne o lidi kteří se k tomu nevyjadřují. .

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak treba myslim ze kompatibilita prave teto konzole + zvládnutí nynějších Enginu je neco co dnešní konzole nedokazi. . a jen to ze si tady dedukujeme typ chlazení z par obrazku. . to asi uplne taky neni šťastná volba za me dobry. . kup nekup to je mi jedno . .

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
19. 2. 2017 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všetko je to o hrách. Ak budú výborné nové hry tak sa zo switchu hit stať može.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

Nevím no, předraženej nevýkonnej tablet, na kterým můžu hrát padesátou reinkarnaci Maria a Zeldy, a to ještě za předpokladu, že za každou tu kvazi-hru dám 1599Kč, což je cena AAA titulu na PS4/XONE. Připadám si teď jak místní šašek Zbrojovak, ale na Switch je ten posměch fakt zasloužený.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

Tak samozřejmě že tu tomu nikdo nerozumí... Ty by jsi měl ale rozumět tomu že spousta lidí tu už konzoli má a nemá důvod kupovat novou když nenabízí nic extra. Ne každému se líbí jejich exkluzivity. Nebo bych si ji měl koupit protože tobě se to líbí? Kup si ji, užij si hraní ale přestaň tu dělat chytrého.

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude to pecka i tak ... jen tomu nerozumíte. . aj kdyby vam někdo dal vaše touzene "hodinky s vodotryskem" tak na ne budete nadavat. . to umí dnes kazdy. .

skylines
skylines
Level 0 Level 0
19. 2. 2017 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @neilz

To je jen malý tablet s bluetooth ovladačem i když nějaký výdech nahoře to má ale nemá to žádné sání takže to bude spíš jen na parádu nebo udělané pro průnik vody. Takže za mě je to pasivní chlazení. Takhle by nikdo větráček netýral. Hlavně by byl úplně k ničemu. Ale třeba mě to překvapí. Odvahu na to mají

Alfajk: Když máš "nedostatek" kusů tak můžeš déle držet plnou cenu a prodat za ní více kusů. Když nakrmíš trh tak máš velký zisk který pak klesá a musíš regulovat cenu + je trh zamořený zánovními kousky z bazaru (casual hráčů které to moc nechytlo a koupili si to jen proto že je to nové a pro někoho zajímavé nebo jim prostě konzole nesedne a tak jí prodají) To se s pečlivě zásobovaným trhem děje mnohem pomaleji.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
19. 2. 2017 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

jen proto, ze se jedna o nintendo, jejich mentalita je... jina...nikdy se nesnazi na trh dostatek kusu, vzdycky (dost mozna zamerne) , dodavaji malo kusu, vzdyt se nedostavalo ani wiiU a v poslednim roce ani to NES mini a ve vysledku se toho vubec velkej pocet neprodal, takze to, ze jsou vyprodany kusy, neznamena nejakej enormni zajem

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kominek ma pravdu . . ve spoustě zemi uz vam ani predobjednavku nedovolí protoze nejsou kusy... uz ted je jasny ze to bude hit ! ! !

MrKominek
MrKominek
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím, podle spousty zdrojů jsou na switch hodně vysoké předobjednávky, takže to lidi asi chtějí. . Každý hold nepotřebuje onano. . t u 4K 60fps. . Ale to jen tak, vím že to tady nikoho nezajímá, ale nějak sem cítil potřebu Vás informovat

Reklama
Reklama