Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Články

Rise of the... Windows Store?

Rise of the... Windows Store?

Partnerství společností Microsoft a Square Enix je věcí všeobecně známou (a majitelům PlayStationu leží patřičně v žaludku), a tak ohlášení…

29. 2. 2016 19:44

Komentáře

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
30. 10. 2017 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekám, jestli bude taky nějaká Deluxe edice nebo dáreček k předobjednávce, jako u AC: O . Pak okamžitě objednávám.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
30. 10. 2017 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MartasZLA

konzole dneska stojí pár šušňů, i kdybys to měl mít jen na dvě hry, tak se vyplatí za to těch pár tisíc vypláznout a neomezovat se jen na PC, je to škoda

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
6. 9. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Origins ještě čeká optimalizační proces? No nevím, neměla by hra být už v RTM fázi a pomalu začít pálit disky? 27. října není zase tak daleko. : O

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
10. 7. 2017 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fabioozo86

Tak to ale vnímají jen ti, kteří to mají jako sběratelství. Většina lidí nechce sušit desítky her doma, když je mají už dohrané a stojí jim v nich peníze, tak je posílají dál, případně darují. Navíc se bojím, že než nějaká dnešní hra začne nabírat na hodnotě, tak to může tak 15 let trvat.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ales

Mám podobný pohled na věc. Ačkoliv si to exkluzivkaři nepřipustí, tak jsou i lidé, kteří hrají z větší části multiplatformovky a ti mají velkou výhodu ve svobodě volby konzole. U mě třeba nadpoloviční většinu herní knihovny tvoří Ubisoft tituly, takže jsem si zvážil pro a proti obou konzolí a zvolil X1, k plné spokojenosti. Z exkluzivit jsem zatím hrál pouze Gears of War a Quantum Break. Kdybych šel do PS4, dopadlo by to zhruba stejně, projel bych si Uncharted a jinak to samé co teď na X1.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
12. 6. 2017 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Nerozumím tomu co je to jako za problém, místní logika je taková, že nejlepší hry jsou ty, které si výrobce přísně syslí jen pro sebe a svou jedinou konzoli. Proboha...

Mimochodem taková Forza 7, aby za něco stála, tak bude hádám k běhu potřebovat PC minimálně tak za 20-25 tisíc, takže ano, dostupná je i na PC, ale pořád je výrazně levnější si na to pořídit tu konzoli.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
10. 6. 2017 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Ubihnus, wow, tos vymyslela sama? Smekám.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
8. 6. 2017 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

Dokud to bude stát desítky tisíc, nikdy to nebude masovka. Nejlevnější z nich - PS VR - stojí 10500 Kč, jenže kdo si ke konzoli za 5555Kč (dnes aktuálně) koupí brýle za cenu dvou dalších konzolí? Strašně málo lidí. Stejně jako 3D TV byly až ty dražší a moc lidí to doma nemělo. Selský rozum napovídá, že pokud je uživatelská základna takto malá, vývojářům se VR neoplatí a her nebude dostatek. Jenže noví uživatelé nebudou, dokud bude her málo a hardware drahý. Klasický začarovaný kruh, se kterým se musí něco dělat, aby v něm VR neskončilo napořád.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
8. 6. 2017 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, rád bych se pletl, ale řekl bych, že po VR za pár let neštěkne pes. Není to technologie pro každého a na tom už ztroskotalo i 3D v TV.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
30. 5. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Minimálně co se kamenných obchodů v ČR týká, tak je PS3 "nedostatkovým zbožím" už pěknou dobu. Reálně si ale neumím moc vysvětlit, kdo a z jakého důvodu by dnes kupoval NOVOU PS3/X360. Lidi jdou spíš po příslušenství k PS3. Stejně mi přijde šílené, že jim doteď někdo vyráběl čipy na technologické úrovni roku 2006/2007. Jako kdyby Intel dnes pořád ještě produkoval Core 2 řadu.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Ať si to je kde chce, já jenom nevím kdy a kde vzniklo v mysli PC hráčů to nepsané pravidlo, že všechny hry musí být na Steamu.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Anciabl

Proč proboha? Přestaňte ze Steamu dělat nedotknutelnou modlu, na které musí být všechno a pokud tam něco není, tak to nemá šanci na úspěch.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
6. 4. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @El_Scorpio

A uživatelé PS jsou snad nesvéprávní, aby za ně Sony rozhodovalo, jestli se jim něco vyplatí, nebo ne? Navíc 599Kč/rok za 45 her (odhadem) , nebo shánět ty hry krabicově - potažmo tahat ze Storu? O tom snad nemůže nikdo ani na sekundu polemizovat, co se víc vyplatí.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
5. 4. 2017 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za tip, vůbec jsem nevěděl, že to vyšlo knižně. Cena je taky moc příjemná, takže objednávám a už se těším. Hru jsem si užil, navzdory závěrečné pasáži, která dala trochu zabrat mým nervům.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
22. 2. 2017 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @neilz

Já tomu asi nerozumím, můžeš mi to vysvětlit? Jak tebe konkrétně omezí to, že to vyjde i jinde? Podraz by to byl, kdyby teď ohlásili, že na PS to vlastně nebude vůbec, ale jinde ano.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

Jenže na PS4/XONE můžeš Fifu a CoD ignorovat a pořád máš na výběr ze stovek dalších her. Podpora třetích stran je to, na čem dneska stojí a padá všechna spotřební elektronika. Mně nepřijde moc šťastné použít Maria a Zeldu, což jsou značky ždímané už snad 30 let pořád a pořád dokola, jako lákadlo na Switch. Jenže nic moc víc tak nějak není v nabídce.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Drzacek

Nevím no, předraženej nevýkonnej tablet, na kterým můžu hrát padesátou reinkarnaci Maria a Zeldy, a to ještě za předpokladu, že za každou tu kvazi-hru dám 1599Kč, což je cena AAA titulu na PS4/XONE. Připadám si teď jak místní šašek Zbrojovak, ale na Switch je ten posměch fakt zasloužený.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Wa4lock

Dopadne stejně, není to technologie pro každého. Tak jako 3D TV některým lidem nedělá dobře, tak VR je to stejné. Vyžaduje to taky nemalé investice do zvláštního zařízení na straně uživatele (brýle) a taky kompatibilní obsah, což je přesně to, na čem ztroskotalo 3D v TV a na čem, podle mě, ztroskotá i VR na konzolích.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
27. 1. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Tak ono hlavně v našich podmínkách nepoužitelné, Xbox nemá svůj vlastní TV tuner (pokud si ho člověk nedokoupí) a i kdyby měl, tak nevidím moc důvod píchat koax se signálem do konzole, když může být přímo v TV.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
23. 1. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Otázka je, která strana to má na svědomí. Protože na Steamu stojí €59, 99 snad každá nová AAA hra, takže v tomto směru nic nového. A to i v případě, že vychází i fyzická kopie, která bývá ve většině případů levnější o pár stovek. Nejsem žádný Steam fanboy, ale zároveň chápu vydavatele. Ve skířni mám spoustu krabicovek s hrami na Steam/Uplay, ze kterých jsem jen vytáhnul aktivační klíč a disků se ani netknul.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
23. 1. 2017 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Logický krok, krabicovky Steam her jsou většinou naprosto k ničemu. Člověk si z toho vezme jen ten aktivační klíč a zbytek je na vyhození. Z DVD dneska nikdo instalovat nebude, je rychlejší to stáhnout (navíc v aktuální verzi) a spousta lidí už ani mechaniku v PC nemá. Než výdavat nějakou úchylnost na 6 DVD placek, lepší to nechat rovnou digitálně.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
11. 1. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mixam

No vidíš, a pak jsou tu hráči s Xboxem, kteří neřeší nesmysly a prostě hrají . Právě naopak, uvítáme vydání "našich" exkluzivit i na PC, zvláště pokud se bude jednat o Play Anywhere a budeme tak za cenu jedné licence hrát na konzoli i na počítači dle libosti .

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
2. 12. 2016 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tom@n

Souhlasím, pod starší kartou si představím třeba GTX řady 7xx, ale označit 970 za starší kartu, to je LOL, vždyť se to pořád normálně prodává a ani na sekundu by mě nenapadlo řešit, jestli to bude fungovat korektně, to je snad samozřejmost.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo, i tobě pár věcí uniká. Windows Store je díky UWP už unifikovaný, tedy to neznamená, že hra je jen na mobil, může to být stejně tak hra na počítač, takže poznámka o mobilním herním webu úplně mimo. Stejně jako jedovatá slina na mrtvou platformu a 1, 5% podíl, oboje nesmysl. Jednalo se o podíl na prodaných zařízeních za poslední období, podíl na trhu je trochu jinde (konkrétně v ČR kolem 10%) . Rád bych tímhle toto téma uzavřel, neboť to sem nepatří, ale na nepravdy se reagovat musí.

ejkina
ejkina
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Půlka z toho výčtu od SVERIGE je irelevantní, zejména nepodpora Steam controlleru, to určitě člověka, který to nakupuje na Store, hodně zajímá . FPS monitory zbytečnost, protekce souborů naprosto v pořádku, nepodpora modů taktéž v pořádku (SweetFX se snad i banovalo v nějakých hrách, ale možná je to fáma, nemám vlastní zkušenost) . Zbytek už jsou reálné nedostatky, s tím souhlasím.

Reklama
Reklama