Hlas Nathana Draka se rozpovídal o nové hře a o tom jak moc vývoj pokročil kupředu.
V rozhovoru pro zahraniční portál IGN se North pokusil vypíchnout ty největší změny mezi obyčejným snímáním pohybu a snímáním celkového výkonu.
„V první hře jsme snímali pouze pohyb a pak jsme se museli vrátit do studia a dodělat hlasy,“ začal vysvětlovat Nolan. „Teď máme vlastní studio a tohle všechno je pod jednou střechou.“
„Je to podle mě obrovský rozdíl především co se soustředění týče. Už nemůžete být moc líní. Díky tomu, že můžeme rovnou nahrávat i audio hra získala na realističnosti.“
„Věřím, že spousta lidí, pokud by nevěděla o co jde, by si cutscény z nového Uncharted mohla bez problému splést s plnohodnotným filmem, nebo seriálem.“
„Cit pro detail je v Naughty Dog skutečně obdivuhodný. Určitě u nich neuslyšíte ‚Proč se s tím tak drbeš, vždyť je to jen videohra.‘ Podobná prohlášení jsou definitivně minulostí.“
Pro úplnost dodejme, že včera jsme vás v bleskovkách informovali, že cutscény nepůjdou zvlášť přehrát, a to ani po dohrání Uncharted 3.