Z pohledu první osoby, vyplývá z inzerátu hledajícího zkušeného designéra.
Ken Levine, tvůrce povedené série BioShock, si jednoho dne řekl, že potřebuje změnu. V únoru loňského roku uzavřel studio Irrational Games a s podporou vydavatelství Take-Two změnil jeho podobu z velkého týmu na malý, kde s pár vyvolenými pracuje na něčem novém a neokoukaném. Před časem jsme se dozvěděli, že tajemná hra má zaujmout zajímavými postavami, které mají mít na vás odlišný názor v závislosti na vašich rozhodnutích. Následovala zmínka o novém futuristickém sci-fi universu.
Dnes přichází další detaily. V inzerátu se dočteme, že tvůrčí celek hledá designéra, který má zkušenosti s hrami v otevřeném světě nebo s tituly odehrávajících se v polo-otevřeném světě. Jako příklad jsou uvedeny projekty Middle-earth: Shadow of Mordor a Borderlands. Plusem potom je předešlá práce na first-person střílečce.
Z toho se zdá, že tou novou hrou by skutečně mohla být střílečka z pohledu první osoby zasazena do otevřeného sci-fi světa, nebo titul se sci-fi atmosférou v malém otevřeném světě.
Připomeňme, že projekt by měl běžet na technologii Unreal Engine 4. Fanoušci BioShocku by měli vědět, že Take-Two s touto značkou v budoucnu stále počítá, lze očekávat, že se ji pokusí k životu přivést jiné studio, možná 2K Marin, kteří dělali na BioShocku 2.