Nové podrobnosti ohledně Dark Souls 3
Novinka Nové podrobnosti ohledně Dark Souls 3

Nové podrobnosti ohledně Dark Souls 3

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

12

Co se nám vrátí z předchozích dílů a co bude naopak jinak? Radost budou mít hlavně příznivci rychlého cestování.

Reklama

Jaké bude z herního hlediska pokračování série Dark Souls? Podle slov prezidenta From Software Hidetaka Miyazakiho půjde o sloučení různého designu a několika filozofií. Jako příklad můžeme brát hry Demon's Souls, Dark Souls a Bloodborne. Co přesně to může znamenat, řekl Miyazaki v rozhovoru pro Game Informer. Zde uvedl, že se vrátí některé specifické herní prvky a jiné budou upraveny.

Asi největším kladem je znovupoužití rychlého cestování. Protože chce Miyazaki uchovat všechny fungující herní principy, pokud tedy nebudou přímo v rozporu s herním designem, bude fungovat podobně jako u Dark Souls II již od samého začátku hry.

Co se týče výdrže zbraní, hodlá nelézt zlatou střední cestu mezi dvěma předchozími extrémy z Dark Souls a Dark Souls II. „Stále ladíme vyvážení, ale osobně si myslím, že šly zbraně v Dark Souls II rozbít příliš snadno. Původně šlo o způsob, jakým jsme přinutili hráče vyzkoušet mnoho různých typů zbraní, ale i tak jsem cítil, že se rozbíjely příliš rychle. Nicméně v prvním Dark Souls nešly zlomit dost rychle a tak doufám, že u Dark Souls III najdeme ten pravý střed."

Summoning a Invasion bude fungovat stejně jako v Dark Souls 2 (takže se nemusíme obávat implementace mechanismů z Bloodborne), matching pak bude záležet na Soul Levelu a ne na Soul Memory. Stejně to fungovalo i v původním Dark Souls a tento způsob se jeví lepší a spravedlivější. New Game+ bude celkově vypadat jako v druhém díle, ale dočkáme se nových zbraní, předmětů a bude jiné rozmístění nepřátelských pozic.

Poslední věc se pak týká skrytých lokací. Zdi budete muset tentokrát rozbít zbraní a tak můžete zapomenout na pouhou interakci tlačítkem. Miyazaki to komentuje slovy, že tento koncept vychází z jeho jiné myšlenky. „Líbí se mi, když je najdete nechtěně během bitev, nebo když náhodou máchnete nebo náhodně vystřelíte šípy. Chci zavést tento nový druh překvapení z objevu přirozeným způsobem, vznikajícím při hraní hry."

Dark Souls III vychází na jaře příštího roku na PS4, Xbox One a PC.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama