Zpět na článek

Diskuze: Nový díl série Like a Dragon slaví na Steamu historický úspěch

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak jen pro zajímavost, která by mohla být podnětem o GBF:Relinku aspoň něco napsat, tak ten tohle pokořil a měl víc hráčů než P3 s Like a Dragon dohromady, přesně 103 tisíce hráčů. Myslím, že na víceméně nováčky v JRPG více než slušný a zasloužený úspěch , který by stál aspoň za novinku a zmínku, že hra vyšla :D

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je ten díl kde je New Game Plus jen v edicích Deluxe a Ultimate? 🍄

Mong
Mong
Level 39 Level 39
30. 1. 2024 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Zajimala by me statistika, kolik hracu tenhle kousek, s herni dobou v radu mnoha desitek hodin, vubec dohraje, natoz pak bude mit chut na druhy kolo... Presto souhlasim, ze to je do nebe volajici nenazranost. Jen v tomhle pripade je asi mozna dulezitejsi, ze je to na PC po technicky strance relative ok, coz je bohuzel v dnesni dobe duvod k radosti...

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
31. 1. 2024 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Taky by mě tato statistika zajímala u širšího obecenstva, protože ze svého kruhu, co se Like a Dragon a Yakuza fanoušků týče, tak všichni každou hru odehrají jak na New Game + tak legendary obtížnost včetně 100% Steam achivementů. To určitě neodpovídá všem hráčům :-D

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Pro mě osobně to byl dostatečný důvod, abych tenhle díl vzal až někdy ve slevě (poprvé kdy jsem nekoupil v den vydání) i když NG+ mě moc nezajímá, přesto tohle je prostě praktika kterou nehodám podporovat. Jasně, lidi jako já je zanedbatelný procento a nic nezmění ale tady spíš jde o osobní princip. Naštěstí je tu ale GBF:Relink, který je momentálně můj první kandidát na JRPG roku, jak je to vymazelný. :) Tenhle rok má hodně slušný začátek.

Reklama
Reklama