Mimo to bude obsahovat příběh, který bude pro ty, které zajímá.
S každou novou informací se nový Doom jeví jako hra, na kterou fanoušci čekali dlouhá léta. My doufáme, že tomu tak skutečně bude, protože, jak jsme se nově dozvěděli v rozhovoru s výkonným producentem Martinem Strattonem pro GameInformer, hra nabídne nelineární prozkoumávání lokací, které bylo inspirované tím z předchozích dílů. Hlavně těch prvních tedy.
Pokud vám to ale nestačí, těšit se také můžete na jistý příběh. Nečekejte ale cut-scény u každých dveří. Tvůrci zdůraznili, že o tom Doom není. Pokud vás příběh zajímá, pokud vás zajímají informace o prostředí, vaší postavě (která mimochodem nemá ani jméno) a její motivace, můžete se o tom dozvědět. Ti, kteří chtějí prostě jen akci, dostanou prostě jen akci.
A aby toho nebylo málo, tak ruku v ruce s tím jde také informace, že od doby, kdy jsme naposledy viděli nějaký gameplay, je hra ještě těžší. Na to se autoři z id Software zaměřili a chtějí udělat souboj zajímavý, zábavný, ale zároveň chtějí, aby to byla výzva.
„Je to ohromná zábava, když jste v té aréně. A může to být těžké, nakopou vám zadek, ale můžete se vrátit později a zkusit jinou strategii,” prozradil Martin Stratton.
Tak snad se všechno podaří. V id Software jsou si zatím jistí, že se bude hra lidem líbit. Tak uvidíme. Podle nepotvrzených informací by mohla hra vyjít 30. června letošního roku, a to konkrétně na PC, PS4 a Xbox One.