Zpět na článek

Diskuze: Nový Mass Effect odstartuje druhou trilogii

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kamgeforce
kamgeforce
Level 1 Level 1
11. 6. 2014 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se teda konec líbil i před tím, než ho poupravili. Je pravda, jak tu už bylo řečeno, že na naších volbách na konci prd záleželo, ale byl to originální konec, kterej nechal prostor různým teoriím a člověk nad tím mohl aspoň přemýšlet . Pamatuju si, jak jsem po prvním dohrání asi 20 minut seděl a čuměl do blba, jak jsem se to všechno snažil vstřebat. Problém nastal, když fanoušci přišli s teorií, která byla lepší než originál, a sice že Shepard byl indoktrinován Reapery a všechno co se stalo na Citadele byl jen sen Kdyby to tenkrát BioWare nahrál tak, že je ta teorie správná, určitě by pak nemuseli poslouchat tolik nespokojenců... každopádně, pokud tu teorii NÁHODOU někdo nezná, tady je poměrně krátká verze. [ odkaz ]

drakuba
drakuba
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufejme jen že bude mít lepší zakončení než original trilogy

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič: Dragon Age vypadá dobře, to jo, ale o něco víc ho u mně předbíhá Zaklínač 3 (pochopitelně ) . A CD Projekt asi brzy ukáže konečně gameplay video, tak jupí!

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konec ME3 v Extended Cut vyžaduje trochu fantazie, ale v principu mi vyhovuje. Původní konec byl ovšem značně nezdařený a odbytý. A co se týče voleb a alternativních zástupných postav, ono by to bylo velice obtížné a hlavně drahé připravit celou hru do stavu, kdy by se opravdu zohlednily všechny důležité události z předchozích dílů. Takže docela chápu tyhle berličky.

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že nám bioware tvrdilo už od začátku že reapery prostě ovládnout nejde ať se snažíme jak chceme že?

Meiron
Meiron
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brokarek ano co se týká vybuchlo Mass reley máš pravdu až na to že to neni něco co můžeš porovnávat. způsob jakým bylo zníčeno se liší a to jak ve dvojce tak 3 jen mohu říct to že věc co vybuchne nemusí mít pokaždý stejnou reakci (například je to masivní stavba která vytváří/uchovává obrovské množsvý energie proto když ho ve dvojce zničil to udělalo takovou pecku, ale v 3 ji to uvolnilo a až pak vybucho- jeden z milionu důvodů pokud bych znal doře fyziku možná bych ti jich řek i víc) co je blbý na umělí inteligenci co řídí reapry? když reapři jsou vlastě taky umělá inteligence a citadela jako centrální počítač je inteligentní možnost protože koho by to napadlo? co se indokrinace týče četl jsi knihy? pokud ne tak o ní nemluv nic nevíš. s tím dopadem souhlasím že nebyl na konci ale byl v průběhu hry i když ne moc a mohl bejt delší ale přesto na něm nevidim nic špatného furt víc než nabídne většina her

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pajmič - tak uz je to promlčene. Jen když na to přijde rec, tak to porad naštve

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
9. 6. 2014 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: No to jsi piš. Takovych super her na, které já čekám Mám to jako ty plus Dragon Age. Uncharted 4, nový Batman, Mass Effect...je toho dost. Jsem trochu osamnělý poslední týden, takže jsem smuten, ale mám se fajn joooo

Brokarek: Joo já souhlasím, až na to, že mě ten konec tolik neštval, tedy alespon ne posledních cca 16 měsíců

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajma: Přesně jak píše Chepa. Druhý díl byl naprosto neskutečný, první díl byl taky skvělý, trojka byla fajn a ten konec je vážně to jediný, co mě na tom hrozně štvalo. Bohužel.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
8. 6. 2014 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu jsem zvědav na E3, jestli tam bude oznámení nebo rovnou trailer na ME 4.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
8. 6. 2014 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na tohle se těším nejvíc

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma4zu6: Bohužel je, Liara když si všímáš má naprosto víc prostoru než ostatní no : /

Fabik
Fabik
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim jestli to už někdo řekl aleee.... chtěl bych se podívat do jiné galaxie . Sice v Mléčné dráze je hodně možností ale bylo by to zajímavé

Ma4zu6
Ma4zu6
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hRDLA: Však já neříkám že je ta hra perfektní až na konec...ano, není perfektní, ale špatná prostě není a to je fakt. "nebo v necannon romancích" Ona je nějaká cannon romance ?

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič: Jo, jde to. Sice se nemůžu dočkat Zaklínače a musím si ty videa pouštět pořád dokola, ale jinak je to všechno fajn. Díky za optání. A co ty? Taky čekáš na nějakou super-hru?

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič - podle mých představ? ne podle jejich představ nebo spíš "reklamy". A já nehazim govna na celou serii ME1 a 2 jsou mega srdcovky v ME 3 všechno do Earth.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Na tebe, takový nezvykle divoký názor. Což se mi líbí.... jak se ti jinak daří?

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice golem: Ale co jak všechno začalo

Xapek: Stejně dělají novej Dragon Age, alespoň mají šanci se vykoupit

Ma4zu6: Jestli jsi hrál trilogii hned v řadě za sebou tak bys něco takového nevypustil, krásně tam jdou vidět ty nedostatky, například v takových konverzacích nebo v necannon romancích (aka ne Liara)

fallanga: ani prd, psali to snad 2 lidi a taky to na tom bylo vidět, kéž by udělali ten dark energy

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xapek: Paradoxně díky MP, krerý je podle mě skvěle postavený. Jsem strávil daleko více času než normálně. Považoval bych trojku nejhorším dílem, protože jak píšeš má svý mouchy. Ale ten multák to pro mě dost nakopnul, a to jsem o tem nechtěl ani slyšet. Moc jsem zvědavej na MP v ME: Whatever.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič: Co to? ! Jen mám svůj názor...

Xapek
Xapek
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mi to tu tedy podařilo rozohnit

Nelze zapřít, že ME3 mělo krásné momenty - scény s Mordinem na Tuchance nebo s Tali a Legionem na Rannochu jsou jedny z nejemotivnějších, jaké se kdy v celém herním průmyslu urodily. Bohužel jako celek ta hra už trochu pokulhává - omezenější dialogy, vynechané minihry, mnohé nudnější vedlejší úkoly, otravující propojenost s multiplayerem... ale hlavně zkrátka (jak už tu píší jiní) to, že ty volby neměly vliv - jak v průběhu (např. : rachni) tak ani tam, kde by si člověk myslel, že se prostě MUSEJÍ nějak odrazit, tedy na konci - a to se nestalo a ještě k tomu navíc byl ten konec takový, jaký byl. Měl jsem původně připravené dvě uložené postavy, ale dohrál jsem tu hru jen jednou a už se k ní nevrátil, neboť konec znám a vím že druhá postava (i když jsem s ní první dva díly odehrál značně odlišně) ho nijak neovlivní a ničeho nového se nedočkám.

Neříkám, že ME3 bylo přímo špatné, to vůbec ne (za mě má osmičku) , ale hořkost zklamání tam byla a další díl z tohoto světa ze mě peníze pravděpodobně nevymámí (i když stát se může samozřejmě úplně všechno) .

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: Jenže on jim vlastně došel čas. EA tu hru chtělo vydat co nejdříve, tak BW prostě museli spěchat.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Pravej fanoušek si řekne "po takový krásný cestě mě má rozdhodit to, že konec nebyl podle mých představ? " To jen pseudo- fans nedokážou přijmout a hážou na tu serii govna.

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Meiron: Tak například, výbuchy relayů. Dle všeho co bylo předtím psáno má zničení relaye znamenat výbuch na úrovni výbuchu supernovy, prostě šílenou devastaci. Ne to řetězové puf, co bylo na konci ME3. Dále samotná Citadela, čili postava, to byl totální výsměch, zhovadilost. Celá ta teorie Indoktrikace, ke které konec poukazuje, je taky nesmysl.

Už nebudu opakovat to, že to, co jste dělali během předchozích třech her, mělo dopad tak maximálně na člený týmu ve filmečku a jinak šlo jen o to, jaké zmáčknete tlačítko, a jestli jste hráli hru dost detailně na to, aby vám ho hra dovolila zmáčknout.

Ve zkratce byl konec trojky neomalenej flusanec do obličeje většině fanoušků série a ani Extended Cut s tím nic moc neudělal.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
8. 6. 2014 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdyt aj samotnej scenarista se od toho konce distancoval. Ten konec byl odflaknutej plnej nedodelku. + nedostali slibum s zohlednenim kazdeho rozhodnuti. Ale to je fuk true fan nikdy takovej odflaklej konec neprekousne po takove kvalitni serii.

Reklama
Reklama