Však to je dobře, že si věří, když díky tomu vytvoří zase něco většího a (snad) posunou laťku zase o kousek výš. Však oni by to nakonec nedělali, kdyby nevěřili v úspěch. A já bych se nakonec taky nebál. Až rozjedou kampaň, tak nebude člověka, který by o hře neslyšel. A člověk nebude muset být nutně fanda do tohoto sci-fi subžánru a stejně bude mít o hru zájem, protože to bude velké RPG, kterých není tolik nehledě na jejich konkrétní zasazení, protože to budou mít na svědomí Zaklínače, a protože si dají záležet, aby prezentace hry zlákala skoro každého.
Tak pro mě je to jasné. Hrou roku je Divinity, do dalšího roku se přesouvá "Čekání na Bannerlord" a jako zklamání jsem dal Mass Effect. Úplně mě sice nezklamal, protože jsem od něj ani moc nečekal, ale i tak jsem stále doufal... všichni asi chápou.
Možná nesmysl, ale možná by si autor toho výroku někde ve skrytu duše přál zrovna takový skin pro Dartha Vadera, který nám popsal, ale zároveň se za to stydí, a právě proto ho tu předkládá jako takovou nebetyčnou blbost. Obranný mechanismus ega, nevím, jak jinak by na tohle někdo přišel.
Wohooo, tak na to se pak vrhnu. I když je naneštěstí pravda, že tahle hra mi spíš než radost způsobuje záchvaty zuřivosti, jelikož mé geniální strategie zatím nedosáhly úspěšnosti, jakou bych si představoval.
Až mi skoro slzička ukápla A pak mi tvrďte, že tohle není nejlepší herní studio. Přeji jim přinejmenším stejný úspěch s novou značkou. Na Cyberpunk se těším, nedovedu si představit, že by to nebyla jasná koupě. 👍
Jinak tímhle pro mě hasnou poslední zbytečky víry, že by hra vyšla ještě letos. Jsem tedy zvědavý, jak to bude za rok. Loni bylo "doufáme", letos "jsme přesvědčeni" (že hru dáme hráčům do rukou v tomto roce) .
Vypadá to celkem lákavě. Přijde mi zajímavé, že v příběhové kampaní můžete prohrávat. V hlavě si vybavuji jen jednu pradávnou strategii, kde to tak bylo.
"Za nejkrásnější příklad nepříliš efektivního chování osobně považuji bitvu u Antietamu, kde protivník i přes jasnou převahu nebyl schopen zaútočit na mé pozice a zdolat je za pomoci síly. Místo toho raději čekal až do konce střetu na startovním bodu. "
Jak to bylo ve skutečnosti nevím, ale v Masakru od B. Cornwella vedl unijní vojska opatrný generál McClellan přesně tímto způsobem, tak se třeba tvůrci inspirovali.
Třepetající se chochol khuzaitské helmy a bitva v poušti mě navnadila začít hru (jestli se tedy někdy dočkáme) právě v těchto končinách Calradie. Popravdě jsem ale čekal víc, zejména, že se dozvíme něco o těch mechanikách, jako je stárnutí a smrt postav, potažmo následnictví. Podle tvůrců to jsou věci, se kterými s největší pravděpodobností můžeme ve finále počítat, ale konkrétně o jejich fungování nevíme vlastně nic.
Přes jistou skepsi k čemukoliv, co ještě může Bioware vytvořit, se nebudu tajit tím, že mě už kdysi napadlo, jak by asi vypadal Fallout v jejich podání. Tohle vypadá, že se dočkám.
Tak za tuhle zprávu bych ti nejraději dal palec dolů. Protože to ale nejde, dal jsem ti palec nahoru 👍 Uvidíme tedy, s čím se předvedou na E3. Jestli neoznámí datum vydání, tak by měli předvést alespoň pořádně tučnou nálož novinek.
Postavy z ME2... no ale ty se opravdu moc nepovedly. Grunt je krogan, takže se nepočítá a jinak jsem si oblíbil jen Jack, zatímco Jacob, Miranda a ten zelenej... bída. Měl jsem rád Záhadného, a tak to samozřejmě zkazili a naschvál z něj ve trojce udělali šílence, stejně jako s Udinou.
KamilZ: No já v multiplayeru často skončím převálcován nekonečnými přívaly nepřátel
Hra vyšla ve stavu, který byl až trochu komický, ale tvůrci hru svižně opravují. Trochu mě mrzí, že je hra oproti svému starému základu paradoxně spíš chudší. Chybějících států prý dočkáme zdarma, za historické bitvy už asi budou chtít z hráčů něco "vytěžit".
Někdo ty "rodinné zápletky" asi nemá rád, jak jsem si občas všiml u komentářů pod Zaklínačem či Fallouty, ale za mě je to dobrý způsob, jak příběh položit na nějaké pevné základy a pak ho logicky dál rozvíjet.
Jsem na to zvědavý. Už jsem to tu kdysi psal - Zaklínač těží z knižní předlohy, která už vymetla cestičku příběhového pozadí a hráčům známých postav, a pevně daného hlavního hrdiny. Tím spíš bude ale zajímavé sledovat, jak se poperou se hrou, která toto nemá (alespoň pokud vím) . Každopádně se ale těším, i když je to zatím hudba budoucnosti.
Po bitvě se nepřátelský lord ukazuje (s největší pravděpodobností) jako zabitý, takže se těch dětí, které budou ve šlechtických rolích nahrazovat padlé rodiče možná opravdu dočkáme... a s trochou štěstí i druhorozených synů plnících roli společníků nebo nižších šlechticů, tvrdě se snažících vydobýt si nějaké léno