Výkonnostní režim na konzolích by měl nabídnout stabilních 60 FPS.
Od vydání Star Wars Jedi: Survivor uběhly už více než tři měsíce. Hra tehdy nedorazila v moc dobrém stavu, a ačkoli vývojáři za tu dobu vydali několik patchů, většinou šlo spíš o menší opravy. Nyní se však studio Respawn pochlubilo zásadním updatem, který nese pořadovou číslovku 7. Nabídne výrazné vylepšení technického stavu na všech platformách.
Co se týče PC, jásat mohou především majitelé RTX karet od Nvidie, protože patch přináší nativní podporu upscalovací technologie DLSS. Dosud byla dostupná pouze v rámci fanouškovské modifikace a jediným oficiálním upscalingem ve hře bylo FSR 2 od AMD. První hráči s nainstalovaným patchem hlásí, že je nově k dispozici také technologie Frame Generation pro generování snímků a Reflex pro snížení latence.
Všechny hráče na PC pak potěší také další optimalizace a vylepšení, byť Respawn nezmiňuje nic konkrétního. Uvidíme, jestli se podařilo vyřešit nepříjemný stuttering.
Na konzolích také došlo k zásadním vylepšením. Performance režim byl kompletně přepracován a některá nastavení upravena, nově je v něm například vypnutý ray tracing. Zato by měl ale běžet na naprosto stabilních 60 snímků za sekundu. Quality režim by měl nové také nabídnout konzistentnější frame rate. Stále samozřejmě míří na 30 FPS, ale vývojáři slibují i vizuální vylepšení. Verze pro PlayStation 5 zároveň dostala podporu VRR, jež předtím nefungovalo. Mimo to hra obdržela spoustu oprav.
Vývojáře každopádně čeká ještě velký kus práce, protože jak bylo před pár týdny oznámeno, pracuje se také na verzi pro PlayStation 4 a Xbox One.