Pobočka vzniká ve Wisconsinu.
Respawn Entertainment se rozrůstá o nový tým. Po původním Los Angeles a Vancouveru míří studio také do Madisonu v americkém Wisconsinu. Nová pobočka se zaměří na podporu battle royal akce Apex Legends.
Tým povede veterán herního průmyslu Ryan Burnett, který dříve působil v Epic Games (kde měl jako jeden z ředitelů na starosti mimo jiné produkci Unreal Enginu) nebo jako producent v Raven Software. „Ryan je výjimečný lídr s prokazatelnými výsledky v oblasti live service her a je také jedním z pilířů rozsáhlé středozápadní komunity herních vývojářů v Madisonu,“ píše Respawn.
Noví zaměstnanci budou společně s ostatními podporovat už zavedený titul Apex Legends. Mají z něj pomoci udělat „přední battle royale na trhu“.
Apex Legends nedávno pokořil rekord současně hrajících hráčů, když se vyšplhal přes hodnotu 624 tisíc. Vedle podpory live service multiplayerové akce připravuje Respawn k brzkému vydání Star Wars Jedi: Survivor a ve vývoji má také FPS ze světa Hvězdných válek a nové IP. Studio mělo naopak zrušit singleplayerovou hru z univerza Apexu a Titanfallu.