Zpět na článek

Diskuze: Nvidia na GDC představí Path Tracing pro Cyberpunk 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak třeba ta hra bude pak zábavnější.

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Bude, přece bys nedal 30k za novou grafiku jen kvůli lepšímu nasvícení….

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásný pocit být PCMaster race. Prezentaci si užiju.

Raymy23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele lidi a víte, že ten RT v těch hrách nemusíte používat že jo? Já tohle upřímně nepochopím proč nadáváte na funkci, kterou můžete a nemusíte používat. Chápal bych kdyby byl RT danej natvrdo a nedal se vypnout, ale takhle? Já osobně si RT v hrách vždycky zkouším, koukám jak vypadá, jak se to hýbe když je zapnutý atd a když nehraju mise, ale třeba jen chodím po herním světě. Na mise a vážnější hraní ho vypnu. Však je to jen o přepnutí možností. Ve finále bych to shrnul tak, že RT je prostě pro nás hráče jednou z dalších možností uzpůsobit si hru k obrazu svému a je na každém z nás aby si vybral co mu vyhovuje.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy23 Lidé nadávají, protože tomu vývojáři věnují svůj cenný čas. Kdyby se vykašlali na RT a místo toho se věnovali například stutteringu kvůli kompilaci shaderů, který je teď snad v každé nové hře, tak to většina hráčů ocení mnohem více.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo U žádné novější hry stuttering nemám, z posledních her mi to dělala jenom první verze Hogwarts Legacy, stačil patch, poladit nastavení a pohoda

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo RT naopak praci vyvojarum ulehcuje, ale v klidu, nevadi...

TrueT
TrueT
Level 20 Level 20
11. 3. 2023 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy23 Radši bych ocenil, kdyby pracovali na lepší fyzice, destrukci prostředí atd...

Raymy23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TrueT No a ty si myslíš, že destrukci, fyziku, dělají ti stejní programátoři, grafici co dělají na RT? To asi ne že jo. Takže ve finále ti lidé co dělají třeba na tom RT ti opravdu na tvorbě fyziky, destrukci úplně nechybí.

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
12. 3. 2023 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TrueT Naprosto souhlasím. Ale třeba to přijde. Studiím už pomalu dochází, že fotorealistická grafika není ani tak zajímavá a pokud budou hry vypadat jak realita, nebude ničím originální. Plus to pořád není tak jednoduché ani v dnešní době (a to spousta lidí myslela že ji budeme mít tak v roce 2015). Za to fyzika se za posledních 10+ let nikam neposunula a hry jako Crysis a Red Faction: Guerilla z 2007 a 2009 pořád zvládají destrukci líp, než cokoliv vydaného do dnešního dne.

TrueT
TrueT
Level 20 Level 20
11. 3. 2023 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RT je akorát naleštěná bída, která nikdy za ten pokles FPS nestojí.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TrueT jak kde, v Control je RTX výborný, v Hogwarts počítaný nasvícení taky, jediná opravdu zbytečná implementace mi přijde v DOOMovi

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
12. 3. 2023 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zoomfire Já se teda včera díval na porovnání RTX on/off v Hogwarts a přišel mi ten RayTracing uplně zbytečný, někdy i horší. Stejně jako v Zaklínači 3, který v mnoha případech vypadá taky hůř.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
12. 3. 2023 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Skutečně závisí na implementaci. Hlavně většina dnešních her, které RT nabízí, byla pravděpodobně původně vytvářena bez něj a ray tracing byl přidán až jako určitý doplněk. Více "skutečných" RT her uvidíme, až přijdou první velké tituly na UE5, kde už je zabudovaná technologie Lumen. A ta, jak už jsme mohli vidět ve Fortnitu, rozhodně dokáže dělat divy.

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cyberpunk je novodobý Crysis? Proč ne.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dalsi kravina . dalsi omezeni vykonu . dalsi brzdeni vykonu . dalsi marketing . dalsi system jak ojebat mozecky a nutil lidem to nejdrazsi ikdyz to za to ani nestoji ... coz udelat odrazy a stiny normalne , tak aby to vypadalo dobre a nekazilo to vykon ktery mame , udelat to tak aby to nevypadalo ze je to tak narocny a ze ten vykon nekam jde , kdyz roky nikam nejde a stoji na miste ...

michi5210

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Přesně tak...ray tracing je jenom zbytečný gimmick a žrout výkonu,který by se mohl použít na důležitější věci jako je framerate a rozlišení.Nasvícení a stíny vypadají pěkně i ve hrách které nemají ray tracing.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co radši takhle trochu zlevnit karty na přijatelnější ceny, než furt řešit tuhle trapnou funkci ve hrách. Asi jsem jinej, ale k čemu hezčí hru, kde nemáte čas ty odrazy vůbec sledovat. Sice se tam procházíte, jezdíte potom městě, ale na jak dlouho spatříte RT efekty 1-2 sekundy. Nebo se musíte zastavit a kochat. A jak dlouho se kocháte ? 10 sekund ? Je to je pěkný no a hraju dál... Dřív jsem chtěl DLSS pomalu do každé hry. Dneska mě nějak začalo štvát to, jak ty hry kolikrát vypadají špatně s DLSS. Ghosting, rozmazání obrazu... A díky DLSS 3.0 se nemusí vývojáři snažit své hry optimalizovat. Takže v podstatě jsme se dopracovali za posledních 5-7 let ke stavu, kde hry vypadají pomalu stejně, destrucke prostředí žádné. Optimalizace her pro pc je cizí pojem a DLSS 3.0, který má artefakty a horší input lag. Kdysi se hry optimalizovali. Chodilo to. Dneska je vše zabugované, drahé, věčně s těmi hrami jsou nějaké problémy. Začínají mi chybět hry co vycházeli v letech 2005-2015.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Na co bych chtel skvelou grafiku kdyz se ta hra vubec neda hrat kvuli naprosto zpackanemu gameplayi?

arrow
arrow
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Hlavně by se vývojáři mohli zamyslet nad použitím RT. A ne že to bude i nadále vypadat tak že všude nahážou kaluže a budou machřit jaký tam mají skvělý RT.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
11. 3. 2023 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel kdo ti brání hrát na střední detaily v průměrným PC za průměrný peníze? To je jako nadávat na výrobce aut, že dělají luxusní auta a k čemu satén, když to osaháš za 5 sekund a pak jezdíš

Reklama
Reklama