O dynamické hratelnosti a zničitelném prostředí ve vývojářském deníku Control
Control Novinka O dynamické hratelnosti a zničitelném prostředí ve vývojářském deníku Control

O dynamické hratelnosti a zničitelném prostředí ve vývojářském deníku Control

Martin Cvrček

Martin Cvrček

5
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Tvůrci z Remedy se mimo jiné snaží, aby vás občas potkala překvapivá konfrontrace bez ohledu na váš dosavadní postup.

Reklama

Po delší odmlce jsme se dočkali nového, v pořadí již šestého vývojářského deníku, v němž zaměstnanci studia Remedy přibližují jejich chystanou akční hru, Control. Tentokrát je jedním z hlavních témat prostředí, které je otevřenější než v případě předešlých projektů Remedy, a nabízí vám možnost volnějšího pohybu napříč několika svéráznými typy prostředí. Tvůrci tak museli připravit více prvků, mezi něž patří například mapa nebo různé orientační body, jež vám usnadní nejen orientaci, ale i objevování různých záhad.

Jedním z hlavních lákadel Control má být výrazně zničitelné prostředí, takže museli vývojáři mimo jiné řešit, jak docílit toho, aby se vám ve vší té spoušti, kterou lze napáchat nejen během boje, neztratil například důležitý příběhový předmět. Můžete se tedy setkat s povrchy, které prostě nezničíte, a to právě proto, abyste na nich mohli vždy nalézt důležité věci.

Tvůrci ve videu krátce hovoří i o využívání mnohoúčelné a proměnlivé zbraně a sady schopností, přičemž obojí bude možné všelijak vylepšovat. Nechybí ani pár zmínek o umělé inteligenci, soubojích s bossy, přítomnosti vedlejších úkolů, z nichž některé není úplně snadné najít, či snaze hráče překvapit. V Control tak hrají roli systémy, které zajistí, že vás čeká optimální výzva bez ohledu na to, jak daleko jste pokročili, kde se zrovna nacházíte a s čím jste se dosud setkali. Někdy tak dopředu nevíte, co nebo koho na vás hra vytasí.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama