Studio BioWare o konzolové verzi masivně multiplayerového titulu Star Wars: The Old Republic zatím ani nepřemýšlí.
"Nemám ponětí, zda jsou možné konzolové verze. Musel bych se zeptat našich technických ředitelů. Mohu vám říci, že jsme o těchto věcech dokonce ani nediskutovali, máme totiž plné ruce práce s počítačovou verzí," nechal se slyšet Daniel Erickson, vedoucí designer.
Podle Ericksona vyjádření je důležité začít s RPG tituly na PC, protože je to toho žánru "přirozená" a zároveň domácí platforma. A dodal: "Všichni víme o nevýhodách u PC her. Všichni se snažíme udělat vše správně a určitě je méně omezující myš a klávesnice než nějaký gamepad z konzole."
"Nejedná se o žádné nové přesvědčení. Takhle to totiž bylo i u Dragon Age, kde jsme také začínali s počítačovou verzí," uzavřel rozhovor Daniel Erickson.