Pravidelné články a rozhovory z vývoje nabízí další nálož informací a obrazových materiálů.
Vývoj očekávaného středověkého sandboxu Mount & Blade 2: Bannerlord na pohled stále jede v zajetých kolejích, což v první řadě znamená, že pořád neznáme datum vydání a letos si hru s největší pravděpodobností nezahrajeme ani v rámci předběžného přístupu.
Stále stejné tempo tvorby má však za následek, že si opět můžeme zkrátit čekání s pomocí různých článků, rozhovorů a blogových příspěvků, které přináší nové informace, poznatky a zajímavosti z vývoje a obrazové materiály.
Nově si tak můžete přečíst podrobnosti o questech, správě království, uživatelském rozhraní, herním designu a umělé inteligenci v boji. Za zmínku stojí také rozhovory se zaměstnanci studia TaleWorlds Entertainment, zaměřené na herní engine, programování uživatelského rozhraní a tvorbu 3D postav. Kromě posledního zmíněného rozhovoru, jehož překlad ještě není dokončen, jsou všechny články jako již tradičně přeložené do češtiny a mnohé z nich doprovází více či méně čerstvé screenshoty, které najdete níže.