O úkolech, umělé inteligenci a enginu Mount & Blade 2: Bannerlord
Novinka O úkolech, umělé inteligenci a enginu Mount & Blade 2: Bannerlord

O úkolech, umělé inteligenci a enginu Mount & Blade 2: Bannerlord

Martin Cvrček

Martin Cvrček

1
Platformy Windows PC

Pravidelné články a rozhovory z vývoje nabízí další nálož informací a obrazových materiálů.

Reklama

Vývoj očekávaného středověkého sandboxu Mount & Blade 2: Bannerlord na pohled stále jede v zajetých kolejích, což v první řadě znamená, že pořád neznáme datum vydání a letos si hru s největší pravděpodobností nezahrajeme ani v rámci předběžného přístupu.

Stále stejné tempo tvorby má však za následek, že si opět můžeme zkrátit čekání s pomocí různých článků, rozhovorů a blogových příspěvků, které přináší nové informace, poznatky a zajímavosti z vývoje a obrazové materiály.

Nově si tak můžete přečíst podrobnosti o questech, správě království, uživatelském rozhraní, herním designu a umělé inteligenci v boji. Za zmínku stojí také rozhovory se zaměstnanci studia TaleWorlds Entertainment, zaměřené na herní engine, programování uživatelského rozhraní a tvorbu 3D postav. Kromě posledního zmíněného rozhovoru, jehož překlad ještě není dokončen, jsou všechny články jako již tradičně přeložené do češtiny a mnohé z nich doprovází více či méně čerstvé screenshoty, které najdete níže.

 

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama