Zpět na článek

Diskuze: Obrazem: Poškození aut z Project Cars

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JakER
JakER
Level 1 Level 1
1. 6. 2014 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak poškození jako v GTA IV to pořád není

Hanz.77
Hanz.77
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To tiberian23 : Když máš nastaveno ve hře plné poškození tak to má vliv na fyziku.

Redjous75
Redjous75
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jasně Draper to vystihl. Spíš oškubaný než na bouraný. Nebo vyděl někdo devastovanou záď vozu a celá zadní osa s koly je ve svém původním nastavení ? . Pokud vím ta po masivní kolizi na záď jde kolo i kolikrát mimo nebo je pěkně vpasované až do kabiny. Ale tyhle auta jsou spíš opravdu oškubané jako slepice. . Takže úplně mimo.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem to kritizoval před pár měsíci. A pořád to vypadá, že autoři nikdy neviděli nabourané auto.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
26. 5. 2014 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty auta nevypadají bouraná ale spíš oškubaná

tiberian23
tiberian23
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vypadá to hezky ale zajímá mě zda to bude mít vliv na fyziku auta a pojede se pak hůř, no a co je všude hezké a neponičené jsou kola a ty já bych rád ničil, třeba urvat zavěšení kola

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to George522: S největší pravděpodobností jde o finální název.

George522
George522
Level 27 Level 27
26. 5. 2014 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

ChiLLi_Master
ChiLLi_Master
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že skla dost vydrží 😗

Karel Šoupa
Karel Šoupa
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč nedělají reálnou deformaci aut v simulátorech. Já bych dal na výběr buď todle (plechy a škrábance) nebo něco jako burnout paradise kde po autě zbyde jenom hromada šrotu po při čelním nárazu. Doufám že se začne objevovat technologie z BeamNG v ostatních hrách.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
26. 5. 2014 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nelíbí se mi že se karbon muchlá jako kov a neláme se ale to bych chtěl moc. To tu ještě tak 4 roky nebude. I když to nemůže být tak náročný udělat trhající se mřížku a na ní dát texturu lomu ale zase by to bylo extrémně zabugované a nemožné to odladit

gapos
gapos
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by šlo

Reklama
Reklama