Zpět na článek

Diskuze: Od Pimpoma k postapu. Jak začalo a skončilo studio Piranha Bytes

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ještě byly časy, kdy hry dělali programátoři, kteří si pozvali na výpomoc "designéra", který uměl napsat nějaký příběh a neudělal v textu moc hrubek. Dnes dělají hry především studenti a absolventi uměleckých fakult a podle toho to technicky vypadá.

CyberAngel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je sice pravda, že od dob Gothic 2 se hry PB moc nevyvíjely, ale "no a?", když to není rozbitý, nespravuj to. Risen i Elex měly vždy zajímavý questy i NPC, byla zábava objevovat svět i zkoušet různá rozhodnutí. Elex 2 byl od dob Risen 2 a Gothic 3 asi nejslabší, ale přesto jsem si ho užil až do konce, jako každý jejich počin. Každá dobrá věc musí jednou skončit, tentokrát je na řadě PB. Sbohem a klobouček. Budeme s láskou vzpomínat při každým dohrání těchhle nesmrtelných klasik a při každým poslechu jejich úžasných soundtracků. 👌🏻

Paul
Paul
Level 32 Level 32
21. 7. 2024 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek. Piraní je škoda, ale zase je fakt že spousta oldtimerů odešla už dřív (Hoge, Rosenkranz..) a Bjorn to vzhledem ke slabému Elex 2 asi nevedl úplně ideálně. Aspoň že poláci vydali ještě Archolos, což je imho nejlepší Gothic od dvojky. A snad se povede (a vydělá) ten G1 Remake.

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Naprosto súhlasím.

Reklama
Reklama