Zpět na článek

Diskuze: Odhalena sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
10. 11. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Einfari: Dva blázni si tu poměřovali žížalky. Nic, co by stálo za to číst. .

einfari
einfari
Level 1 Level 1
10. 11. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hromada blitků přes několik stran je debata o tom plastovém pajdulákovy a obrázkové knížečce, která má být v té edici? Nechce se mi to číst.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
10. 11. 2017 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

"Pardon za předchozí invektivy, rád si s tebou popovídám, i když s tebou nesouhlasím. "

Uklidni sebe i svoje ego. A podívej se zpátky, co jsi řešil na začátku. Nemusíš se mnou soupeřit, až na taťku nebylo 95% postu mířeno ani proti tobě. Jak chceš s někým vyjít, když nedokážeš diskutovat, aniž by jsi si něco vzal osobně. Uvolni se, je to jen Internet.

Ratos
Ratos
Level 34 Level 34
9. 11. 2017 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

[ odkaz ]

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
9. 11. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Golradir

Máš pravdu, už s tou diskuzí končím, ať si tu čmárá dle libosti.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vás ještě pořád baví se tady hádat nad takovýma k*k*t*n*m*? Už to vypadá, že si tady brzo začnete přeměřovat pindíky, abyste zjistili koho korunovat na Alfasamce, jenž tu pak zavede svá dogmata...

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
9. 11. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepřeháníš už to trochu? S tebou asi člověk jen tak nevyjde, co?

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Já se ti potom zpětně snažil vysvětlit, že jsem původně narážel na něco jiného. Lidi, co chtěli češtinu (a tím jsem myslel dycky konkrétně dabing) , protože se hra odehrává v česku. A kvůli tomu bude hra garbage. MInule jsem se nezapojil, jen sledoval, jak "fanoušci" odsuzují hru, Vávru i celé studio kvůli tomuto detailu.

S moderní češtinou nebude hra víc autentická. Většina těch lidí, předpokládám, čte jen české překlady knih, pokud vůbec. Navíc hru vyrábí od základu v angličtině, takže to není jak Witcher, kde překládali originál z polštiny.

Mně tam chybí podělat se do latríny, nebo za keř. Jak můžu hrát hru ve středověku, aniž bych to tam někde nepoložil. Seriously, potřeby bych vyměnil klidně i za dabing hlavní postavy. Witcher má mod...

Já se ani necítil jako tvůj oponent. V jistý okamžik spíš jako taťka, co ti nemůže vysvětlit, proč nesmíš ven Začalo to u cejtaakanee, kde jsem narážel, že já, jako nerodilý mluvčí, porušuju tvoje pravidlo, protože se angličtinou aktivně zabývám. Teď když se na to dívám, tak jsi se snažil argumentovat hlavně proti tomu a dokázat mi, že platí, že nepřemýšlíme v angličtině Neměl bych se pouštět do takových hlubokých diskuzí, když mám moc volného času

Ad. lyrics, znáš genius. com? Na přesnější překlady a trochu education nejlepší, dřív jsem díky tomu pochytil hodně užitečného slangu.

Lazy: moc volného času, I can do everything!

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
8. 11. 2017 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Vubec ho neres a neklesaj na jeho uroven

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
8. 11. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Logické argumenty: moje komentáře ze 6. 11. (neboj, ty moje dnešní jsem fakt nemyslel, naše hádka o ilustraci a o tom, kdo z náš je/není chytřejší, moc logiky nepobrala ) , dále některé komentáře od dinsse a zimmerheada, můj komentář k uživateli cajteekanee, na který jsi odpovídal...

Jinak díky za pochvalu, té si cením, zvlášť od svého oponenta. Jojo, texty překládám volně, důležitější je pro mě zachování původního rýmu a samozřejmě počtu slabik, aby se text vlezl do melodie.

Add. : Pardon za předchozí invektivy, rád si s tebou popovídám, i když s tebou nesouhlasím.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
8. 11. 2017 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Logické argumenty? Vzhledem k množnému číslu mi ukaž aspoň jeden Zatím jsi mluvil většinou jen o sobě Pokud nepočítám lingvistickou přednášku o českém jazyce, která byla ale bohužel mimo mísu

Big up za lyrics, pěkně se ti to rýmuje, i když je to kvůli tomu přeloženo opravdu hodně volně (jakože hodně volně, často nezachováš ani smysl verše, jestli jsi to teda nepřekládal podle zdroje, který mi google nenašel. Boney. M? )

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
8. 11. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Už jsem s tebou, myslím, ztratil dost času. Když nebereš v potaz logické argumenty (nejen ode mě) , tak co s tebou? Akorát, abys neřekl, tady je jeden příklad mého "překladu". [ odkaz ]

P. S. Když jsou některé části tvých komentářů nepodstatné, tak je propříště rovnou nepiš.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
8. 11. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

I když seš pokaždé docela mimo, baví mně tvůj nitpicking a onanie ega Občas je fakt fascinující, že vytáhneš jednu malou (většinou nejméně podstatnou) část celého textu a už to držíš v ruce

Aby jsi to pochopil, nesmíš být tak omezený Víš, někteří lidi (já) dokáží klesnout k tobě dolů, protože jsou chytřejší a dokáží se adaptovat. Zato zespodu nahorů to jde hůř, že? Díky za přiznání. Ještě si řekni "moudřejší ustoupí, " ať se cítíš líp

Upřímně, když vytahuješ zrovna ilustrovat (které jsi použil minule blbě a a já ti to předvedl na ironickým příkladu, you already did illustrate yourself anyway) , rád bych viděl ty tvoje překlady písniček. Předpokládám, že to pan Translate zkontroloval A předvést na příkladu by se v česku dalo říct jako (v případě ilustrovat) "znázornit", předpokládám, že bla bla...

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
8. 11. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Ilustrovat znamená "předvést na příkladu", předpokládám, že jsi to nevěděl. Abych pochopil ty tvoje věty, musel bych nejspíše inteligenčně klesnout o několik tříd, jak sám píšeš. Nejspíš na úroveň té říkanky na konci, ale tak obětavý fakt nejsem.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
8. 11. 2017 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Když nepočítám "pan Vávra kdysi říkal, že by rád"

V tvém případě jsem měl napsat spíš "Sem ty kecy o inteligenci"... ano, je to správně, promiň, že máš problémy s pochopením. Vím, že to není úplně spisovně, ale běžný lid to používá. Doufám, že se těšíš na staročeský dabing Such an illustrate, you should example yourself in a book about you. Oneshot Bullshit Twoshat

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
7. 11. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

"Sem ty kecy o autentičnosti, ..., co jsem tu kdy zahlédl. & Když nepočítám pan Vávra kdysi říkal, že by rád"

To má být pokus o tu staročeštinu? Protože není, ty věty jenom nedávají smysl.

@ odpověď na komentář od Draper:

Nechci nic zmoct, chci vyvést Tejkra z omylu.

declare
declare
Level 1 Level 1
7. 11. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď mi v Amazonu vyskočila tato edica za 70euro. Pokud tomu tak bude, tak rozumná cena.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
7. 11. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Nepochopil jsi pointu. V každým případě by to byla současná čeština. Respektivě současná angličtina. Kdyby se pokusili o cokoliv podobnému tehdejší mluvě, tak pro zahraniční hráče to klidně může být simština a pro nás to sice bude pěkný detail, ale nedá se tím odvyprávět celý příběh. Sem ty kecy o autentičnosti, což je v podstatě jediný důvod k pláči nad dabingem, co jsem tu kdy zahlédl Když nepočítám pan Vávra kdysi říkal, že by rád

Jasně, že by byl dabing cool, ale podobný ohlas, ne jen od české scény, bych čekal spíš kdyby nebyl žádný dabing

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
7. 11. 2017 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Tohle si měl, ale hlásat na fórech Kingdom Come, tady s tím moc nezmůžeš.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
6. 11. 2017 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

čistonosoplena, klapkobřinkostroj, knihovtipník a jezlín - obrozenci a jejich krásná slova

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 11. 2017 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Chápu, že pro někoho, kdo tu neochvějně hlásá, že umí líp anglicky, než česky, je angličtina příjemnější, ale věz, že drtivá většina Čechů by (staro) češtinu uvítala. Ta nesrozumitelná (rozuměj květnatá) čeština, kterou tu uvádíš, je až z doby Veleslavínské, tedy skoro o dvě století později. Druhá éra nesrozumitelné češtiny, kdy se teprve čeština dotvářela, je zase o dvě a víc století dříve. Vlastně lze říci, že čeština z doby Husovy je pro dnešního Čecha z celé historie našeho jazyka zdaleka nejpřijatelnější (ano, i než obrozenecká čeština, kdy obrozenci leckdy vymýšleli nehorázné kraviny, jež měly jazyk "obohatit") .

Mimochodem, kdo umí česky, musí zákonitě rozumět i všem starším variantám češtiny, stejně jako musí rozumět třeba Slovenčině. Ještě tedy pro korektnost, předpokládá se, že ten člověk není zcela retardovaný. Jasně, sem tam se najde slovo, které dnes už neznáme, ale všechna slova neznáme v žádném jazyce, ani v angličtině.

Pokud by čeští Němci mluvili německy, jedině dobře, to by byla taková třešnička na dortu, a klidně bych jejich řeč nechal neotitulkovanou, abychom se orientovali hlavně podle intonace.

Ale bude zajímavé až bude Jindra anglicky říkat "I don't understand this damn German" a Němec bude mluvit taky anglicky. O co, že tam taková scéna bude.

Tejkr
Tejkr
Level 1 Level 1
6. 11. 2017 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

V tomhle ohledu a případě je ale jedno, jestli to bude česky nebo anglicky. Dejte si tam němčinu, je to fakt přesnější, aspoň u kohokoliv, kdo je víc jak sedlák, Karel se v období hry sice za češtinu orodoval, ale v ústech obyčejných lidí to vypadalo úplně jinak než naše současná čeština, nebo čeština 18. století, nebo čeština 16. století Takže ideálně nadabovat více jazyky, protože naše národní identita byla historicky dost zkoušena a není autentické, aby všichni mluvili jen česky... nebo jen anglicky...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
6. 11. 2017 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

I moravský hantec nebo pražské héééj voléééé by bylo realističtější než angličtina z huby rodilého anglána. Kdyby to alespoň daboval Čech aby to mělo přízvuk to je to minimum co mohou udělat. U wolfa a dalších to šlape jak hodinky.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
6. 11. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Bingo.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 11. 2017 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Tejkr

Nikdo nechce zcela autentickou hru, ta by byla jedině nudná, jde o tu míru. Když chce někdo autentický akční film, určitě takovému člověku nebude vadit, když hlavní hrdina sejme najednou tři bedgáje, přestože by ve skutečnosti dostal přes hubu. Když jich ale sejme najednou 50, asi už je něco špatně. Tady je to obdobné- čeština místo staročeštiny je fajn (a běžní lidé se tehdy nevyjadřovali ve verších plných pro smrtelníky nepochopitelných básnických prostředků, jak se tu někteří domnívají) , angličtina je realitě vzdálená už o pořádný kus.

Ale nepochop to špatně, já jsem jinak s titulky spokojen, dabing beru jako případný příjemný přídavek, když Warhorse zbude čas a peníze, což je ostatně i přímo jejich (oficiální) vyjádření.

Reklama
Reklama