Těšit se můžete na celou řadu možností.
Kratos se už za pár dnů vrátí v pokračování severské ságy, ale ještě než se pustíte do hraní a než si dnes večer budete moct přečíst naši recenzi, studio Santa Monica odhalilo grafické režimy pro všechny platformy, na které hra vychází. Některé z možností unikly už neoficiální cestou před nějakou dobou, teď je ale konečně máme oficiálně a všechny pohromadě.
Začneme konzolí PlayStation 5, kde je režimů zdaleka nejvíc, ty základní jsou ale dva: výkon a kvalita. V tom prvním můžete očekávat dynamické 4K rozlišení, jež může klesnout až na 1440p. Zato by měl být ale framerate stabilní na 60 FPS. V režimu kvality se můžete těšit na nativní 4K rozlišení, ale za cenu snímkové frekvence, která cílí pouze na 30 FPS.
V obou případech je zde ještě další možnost, a to zapnout funkci High-frame rate. V kombinaci s režimem výkonu se můžete těšit na odeknutý framerate, tedy až 120 FPS, ovšem za cenu rozlišení "pouze" 1440p. S quality módem se pak dostanete až na 40 snímků za sekundu, ovšem rozlišení je dynamické a nejnižší hodnota je 1800p. I tady je v obou případech ještě jedna možnost, a to zapnutí VRR (na to však potřebujete HDMI 2.1), které zajistí plynulejší obraz a eliminaci tearingu. V režimu kvality se navíc s VRR můžete dostat i přes hranici 40 FPS.
Mimochodem s HDMI 2.1 je to u této hry trochu zvláštní, protože by pro vysoký framerate nemělo být potřeba, pouze pro VRR. Přesto tento standard uvádí vývojáři jako nutnost pro zapnutí HFR.
Co se týče PS4 Pro, zde jsou na výběr také dva základní režimy. V tom výkonnostním je rozlišení dynamické mezi FullHD až 1656p s odemknutým frameratem. V režimu kvality na vás čeká uzamčených 30 snímků za sekundu při dynamickém rozlišení 1440p až 1656p.
Na standardním PlayStationu 4, potažmo PS4 Slim, už žádnou možnost nenajdete. Zde hra poběží na FullHD a 30 FPS.