Očekávané hře od Rockstaru se bude chtít postavit málokdo.
Celý herní průmysl se pomalu připravuje na uvedení šestého dílu série Grand Theft Auto. Důležitou událostí byl v tomto směru odklad hry z letošního podzimu na květen roku 2026, ke kterému došlo před čtyřmi měsíci. Zatímco některým konkurenčním vydavatelům a studiím tato změna přidělala vrásky na čele, další skupina vývojářů si naopak mohla oddychnout.
Do druhé skupiny pomyslných šťastlivců můžeme zařadit v zásadě všechny větší projekty, které vyjdou právě letos na podzim. Oproti původnímu předpokladu se totiž nemusí bát přímého střetu s GTA VI. Tento všeobecný předpoklad v rozhovoru pro magazín MinnMax potvrdil kreativní ředitel Nate Fox, který z této pozice vede vývoj chystané PlayStation exkluzivity Ghost of Yōtei.
Fox vcelku otevřeně přiznal, že ve studiu Sucker Punch Productions odklad GTA VI dlouho a intenzivně slavili. Zároveň dodal, že šlo pro studio o skutečně skvělý den.
Na tomto případu je dobře patrné, že z příchodu GTA VI a pozornosti, kterou tento projekt při svém uvedení nepochybně vzbudí, mají respekt i přední herní studia s dosud velmi dobrou reputací. Ghost of Yōtei vyjde 2. října exkluzivně na konzoli PlayStation 5.