Zpět na článek

Diskuze: Omezí Battlefield 3 jeden profil na jednu kopii hry?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MiCO
MiCO
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky Linhartíku, aspoň vím, že retardi jsou na obou stranách barikády (flamu) 👍

Szczigi
Szczigi
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu jak někdo může kvuli tomu, že BF3 pojede přes Origin a kvůli inormaci ohledně účtu ( která vůbec nemusí být konečná a pravdivá, a kterou mohou vývojáři z DICE kdykoliv změnit) si nechat ujít BF3, který zatím podle gameplayu a inoformaci vypadá na hodně luxusní hru. 🙇

Szczigi
Szczigi
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

🙇 🙇

Zdeněk Linhart
Zdeněk Linhart
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nakonec z ty hry bude takovej Fail ze to budou hrat jen vyrobci hry

Sabrewulf
Sabrewulf
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Eriador: stoprocentně s tebou souhlasím ve všech bodech

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Maroš: Já bych se toho nebál.

Maros
Maros
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oni ten Battlefield 3 nakonec zeserou.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to nejspíš myšleno podobně jak u konzolí. Jeden účet, jeden nick. Tento nick se bude zobrazovat i v budoucích EA hrách. Osobně nevidím důvod začínat od znovu se základní výbavou, když můžu hrát s tím co mám odemklé a nejvíc mi sedí (můj názor) . Navíc odemykat toho půjde desetinásobně více, než dosud. Potřebu měnit nick vidím možná u některých, kteří dělají na serverech bordel a pak se přejmenují. Takhle bude vždy jasné o koho jde a i v nastávajícím Battlelogu budou jasně vidět jeho úspěchy/neúspěchy. V této hře je kladen větší důraz na taktiku, není to CoD. Osobně si myslím, že debaty na toto téma a trapné rušení předobjednávek u některých jedinců jsou velmi přehnané. Mít nainstalovaný Steam, nebo Origin, je úplně šumák. Já budu nějraději, když si EA jakoukoliv touto cestou lépe zajistí to, aby se ve hře neobjevovali cheateři a otravní hráči, kteří tu hru kazí ostatním.

FrYsTaCkYkAnEC
FrYsTaCkYkAnEC
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja to nechapu kdyz mam nick na ORIGIN petrvaa tak se tak budu jmenovat aj ve hře ? Nebo si budu moct dat vlastní nick POSTAVY?

Szczigi
Szczigi
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered ja nepsal ze kdyz nebude co odemykat tak prestanu hrat BF3 psal jsem ze kdyz uz budes mit odemcene vsechny zbrane a buds mit nejvyssi level tak potom te to zabavi na par mesicu a kdyz nebude mohl zacit odznovu tak to bude dost na prd . Aji ted hraju CS a CS je uz hodne stara hra kde se ti nic noedemyka takze me tu nesud kdyz me neznas hošánku.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA skúša, čo si môže dovoliť, ale ako písal Robert, herná konkurencia je dostatočná. Pokiaľ by bola možnosť viacerých profilov, komunitní manažéri by nezahmlievali a naliali čisté víno.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybuju že by ME3 nebylo na Originu... EDIT: pokud teda tou dobou ještě bude existovat

Robert1106
Robert1106
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odporca Originu som preto ze ho mam nainstalovany a viem co je to za blbost. Pokial to nemusim mat spustene pocas hrania a vyuzivam to len na stiahnutie hry tak to prezijem. Battlefield 3 je len jedna hra z kopy a nemam problem si ju nezahrat (hlavne ked na fps niesom vysadeny) , rovnako ako som to urobil s Crysis 2. U Mass effect 3 by ma to mozno aj mrzelo, ale aj tak budem ME3 pravdepodobne kupovat az ked vyjdu vsetky DLC, pokial vobec. Je to iba hra a ak si niekto mysli ze ju musi mat za kazdu cenu, aj keby bolo v licencii ze EA ma narok na 1 Tvoju oblicku, tak snim nieje nieco vporiadku.

Daniel Tvrdý
Daniel Tvrdý
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt chování EA nechápu... Nejdřiv to stáhnou ze Steamu (kde by čísla prodejů určitě nebyli nejmenší) . Pak tam daj natvrdo Origin (ani bych se nedivil kdyby se hra spouštěla tak jak psal Paradise do topicu na fóru) a teď toto... By mě zajímalo čeho tim chtěj dosáhnout? Menších prodejů?

Stixxy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také doufám, že máš pravdu Overpowered, protože já mám mladšího bratra a to by bylo dost na nic, dělit se o účet a battlelog, stačili by dva vojáci

Icewind
Icewind
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně mi přijdou vtipní ti zapřísáhlí odpůrci originu, kteří ruší předobjednávky No si počkám na vydání ME3 kterej bude téměř jistě taky origin only, co pak. . 😗

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, ty jsi jeden z těch co přestane hrát jakmile není co odemčít? Tak to tě lituji...

Szczigi
Szczigi
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No snad to tak bude Overe Bo jinak by to bylo dost na prd az bys dosahl nejvyssiho levelu tak by uz te to zabavilo jen na par hodin . A doufam ze v BF3 to bude na delsi dobu to odemykání a získávání levelů

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hele, stále jsou to spekulace, já si fakt myslím že vojáků bude moci mít víc, bylo to tak vždycky...

ondrejdis
ondrejdis
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě o nevadí stejně budu mít jenom jeden profil

😂

Jan W
Jan W
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ok takže při koupi hry od EA co bude chtít origin si budu muset zakládat každý účet zvlášť, abych při prodeji neměl problém s propojení hra-účet... dobré vědět (snad se EA nebude divit že tam bude pobíhat tolik winkjů )

Bela
Bela
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri uvádzaní nového produktu na trh obchodná stratégia velí dať pridanú hodnotu oproti konkurencii. EA ide na opačne a tak aj ich služba dopadne.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poker: Jde. Šlo to i v BC2, kde jsi měl též jeden účet (alespoň já mám) . Na tom účtu jsem si mohl založit nového `vojáka` a jel jsem od znova. Tohle bude na 100% i v BF3. Je tojedna z věcí, kterých se opravdu využívalo. Já si toho všimnul až když jsem se tam přihlašoval po nějaké době. Přehlásil jsem se přes mail a mohl jsem si vybrat přezdívku, kterou jsem si tam založil a s tou přezdívkou byly vázány levely, odemčené zbraně apod.

Vasek2015
Vasek2015
Level 1 Level 1
14. 8. 2011 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER tak to je fajn ze bude. Dost to ulehci rozhodovani ale jestli to bude uplne stejnym stylem jako Medal fo honor ci Bad company 2 co jsem hral tak nemam ani v nejmensim zajem.

Reklama
Reklama