Optimalizovat Uncharted 4 pro 60fps není nic jednoduchého
Novinka Optimalizovat Uncharted 4 pro 60fps není nic jednoduchého

Optimalizovat Uncharted 4 pro 60fps není nic jednoduchého

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

81

Tvůrci Naughty Dog se snaží ze všech sil udržet framerate na ideální hranici.

Reklama

První zveřejněné gameplay záběry z Uncharted 4 sice běžely na uzamknutých 30 snímcích za sekundu, nicméně tým Naughty Dog, stojící za vývojem, se snaží o stabilních 60fps. A dle všeho to není žádný med. Hlava vývoje, Neil Druckmann se dokonce nebojí použít ostřejší slova a optimalizaci hry označil doslovně za “ku**vsky těžkou”.

„Tak je to u všech her. Vážně složité to bylo i u The Last of Us: Remastered, a to je hra, kterou už jsme jednou dokončili a věděli přesně, jak má výsledek vypadat. Jenže u Uncharted 4 se snažíme posunout hranice toho, jak má hra vypadat, stvořit realistické, real-time cutscény a dosáhnout 60 snímků za sekundu je opravdu náročné,” okomentoval Druckmann vývoj.

„Naše schopnosti nejsou neomezené.” Dále dodal, že výkon PS4 je oproti předchůdci PS3 “dost úžasný”, a že všechny problémy, které postupně vývoj doprovázejí, se daří řešit.

Nic tak stále není jisté. Naughty Dog se sice snaží hru na 60fps udržet, ale ne všechno je stoprocentně možné. Již dříve se na adresu frameratu vyjádřil další z autorů, Bruce Straley. Ten řekl, že pokud by hře 60 snímků za sekundu spíše škodilo, hra prostě poběží na kontroverzních třiceti. Tvůrci chtějí hráčům doručit především špičkový zážitek, ne hru, která za všech okolností poběží v maximálním frameratu.

Uncharted 4: The Thief’s End vyjde ke konci roku, zatím nevíme kdy přesně. Hru předobjednáte v našem obchodě GameExpres.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama