Zpět na článek

Diskuze: Outlast 2 – divoký výlet do vidlákova

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vynex
Vynex
Level 8 Level 8
5. 5. 2017 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No sem celkem zvědav, jedničku ani to DLC jsem nehrál protože mě už nějak nebaví to klišé s psychiatrickou léčebnou. Celkově jsem horrorovým hrám přišel na chuť nedávno když jsem si zahrál remastry Residentů kde mě bavil snad každý díl (dokonce i ty akčnější jako 5 a 6) a ze sedmičky jsem byl vyloženě nadšený. A nejde mě ani tak o horror jako spíš atmosféru bezmoci, takže jsem zvědav jestli se mi tohle bude líbit aspoň tak jak RE 7 Pro mě zatím nejhororovější hra byla Alien: Isolation kde sem fakt zadržoval dech 👍

declare
declare
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem bohužel musel přistoupit k refundu. Nepopírám, že má své kvality pro ostatní, ale hra ve mě během těch necelých dvou hodin nevyvolala ten správný pocit napětí a možná i strachu. Občas jsem se musel chvílemi i nutit do samotného hraní, nějak mě to netáhlo dále. Dvě hodiny beru jako slušný indikátor toho, jestli mě tento typ her bude bavit jako celek či ne.

Určitě ji dám ještě šanci, ale až v pořádné slevě.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ThainDegu

Aha, to jsem si neuvědomila, ale i tak pro mě dvojka není super jako jednička a už vůbec ne jako Amnesia, spíš bych chtěla další horor ve stylu Amnesie a ne pršící krve z nebe, oběšených dětí, nějaký sebevraždy, krev skoro všude kde se podíváš, možná si to moc beru tu hru, ale na mě působil Outlast 2 velmi špatně a blbě se mi hrál a to jsem se chtěla bát a ne znechutit

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
3. 5. 2017 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

On tě vidí hlavně díky tomu mutantovi na kterém sedí. Má v rukou lampu, kterou mu svítí na cestu

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @☢Škodák☢

Jenže ten sniper s tím šípem tě sejme v noci, kdy ty vidíš úplný ho**o ale on zázračně ne Jednička byla právě super v tom, že se nedalo kde zdrhnout, že to bylo tísnivý, prostě se mi to víc líbilo chápu že tobě ně Co člověk to vkus, ale dvojka je tak divná, že bych ji prostě dohrát nemohla. Chvilku jsi v realu, chvilku ve škole, hlavnimu hrdinovi více haraší ve věži než by muselo. Jedničku jsem si prostě užívala hodně moc, ale dvojka mi přijde už přes mou hranici únosnosti ne tím hororem, ale tím jak je divná, hororový to není ani trošku Co názor jiný člověk, a chápu že dvojka se líbí všem lidem milující krváky víc

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Taky bych chtěl vidět člověka, který poběží dál s šípem v hlavě (to je na tu narážku s COD)

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Utíkání před nepřáteli mi přijde na stejný úrovni v obou dílech. Naopak jednička mi připadala víc stereotypní, protože se to furt odehrávalo v podobných místnostech. Ve dvojce mě na každém rohu furt něco překvapuje. Pádlování na voru bych rozhodně nebral jako zápor. Jinak jestli ti vadí řeči o náboženství, tak nějak nechápu proč ti to nevadilo v jedničce, pokud vím tak tě tam po celou dobu provází blázincem nějaký "kněz", který taky furt mele něco o bohovi. Jinak co se prvního dílu týče, tak wallrider mi nepřipadal vůbec strašidelnej, protože to je (spoiler) projekt nějakých vědců. A závěr jedničky je taky dost velkej mindfuck.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @☢Škodák☢

Za prvé, už je to spíš naháněčka než děsivá hra. V prvním dílu jsem se bála na každém kroku, uzavřený prostory, nikde se nedalo moc zdrhnout. Z toho prostě šel ten strach cítit na každým kroku, ale ta dvojka je prostě divná. Všude samý pobožný řečičky, a něco s bohem a prostě to téma, otevřený prostory, padlovani lodi, snipovani na jednu ranu jak v call of duty. prostě mi to nesedlo celou tématikou a zpracováním, V blázinci to bylo super, tohle je prostě přes čáru, to není horor ale spíš mind****

Ghost_
Ghost_
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se snad začnu učit anglicky. Už mě to nebaví luštit. .

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak nic proti ThainDegu, jeho recenze se mi v ostatních případech čtou příjemně. Ovšem tuto bych bral jako méně zdařilou.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Definuj použité slovo "divná". Já jakožto fanoušek prvního dílu můžu zcela na rovinu říct, že jednička byla taky "divná". Blázni, kteří byli sešití doslova od hlavy k patě (použiju slovo redaktora) by se taky dali vzít jako kontroverzní prvek hry, který mimochodem tvořil převažující část. Nějak nerozumím tomu, proč se ti první díl líbil a druhý ne ☺️. Já si hru zatím náramně užívám, podle mě nejlepší hororový titul, co v poslední době spatřil světlo světa. Základní prvky byly zachovány z prvního dílu, přesto se autorům podařilo udělat zcela nový nádech, který (dle mého názoru) nemůže zklamat skalního fanouška prvního dílu. Pro mě 10/10.

Jinak co se týče mínusu, který redaktor uvedl (špatně fungující kombinace altu s tablem) na mě působí dojmem "chci dát 7/10, ale mám tu málo mínusů, tak tam fláknu, nějakou první blbost co mě napadne. Mě jakožto konzolistu tento problém vážně neobtěžuje. ☺️

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je fakt divná, mě jako fanynku jedničky zklamala, pro mě je to 5/10

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Tak to zní docela dobře a úchylně. Takový dobře hutný, béčkový horor s lehce otevřeným koridorem.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
2. 5. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Virus

Pecka ! Je to dle ocekávání dost brutální cvachtající gore ! ! I pribeh je fajn, sice sem z toho mel obcas segedínskej guláš, magor totiž luštil snad všecky listiny i utržky, i ty jež svym zpusobem, co se story týká, tak byli nepodstatné (hlavne dalekosáhlé plamenné fráze z Bible) , ale jinak cajk.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2017 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

No a? Jak sis hraní užil?

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
2. 5. 2017 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Virus

Já už to "dohrál" na YT Nedalo mi to.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
2. 5. 2017 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé, dobře shrnuté, já s podáním recky nemám problém. 😗 Vše důležité vím a to je hlavní. Je to prostě úchylárna, jak jsem si myslel.

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
30. 4. 2017 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem Zvědavý jaké to bude

Ghost_
Ghost_
Level 1 Level 1
28. 4. 2017 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to super, že nejsem tak náročný a vše nerozebírám. . zábava.

declare
declare
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mjay

Navíc je tam možnost refundu, který u mě zatím na to vypadá. Je to hodně pod mé očekávání.

Mjay
Mjay
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odehráno zatím 79minut , alespoň podle Steamu. Popravdě jsem v očekávaní jak se to rozjede. Hrál jsem předchozí díl a moc se teda nebojím. Je tam pořád ale, no uvidíme. Čekal jsem více.

Kdo ještě nekoupil tak doporučuju koupit na Steamu kde hra stoji 27, 99€ , takže super cena. Jsem překvapen že zrovna Steam má takhle výbornou cenu.

rizek2
rizek2
Level 1 Level 1
25. 4. 2017 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @barlow

naprosto souhlasim s tím že je to otázka vkusu a možná určité prvoplánovosti (ale nehrál jsem, nemůžu potvrdit)

Jakub Němec
Jakub Němec
Level 1 Level 1
25. 4. 2017 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @rizek2

Inu ukončil bych naši debatu tím, že se asi shodneme na tom, že se neshodneme Nepřu se, že by autoři Outlast chtěli poukazovat na problematiku úmrtnosti kojenců a zvrácenosti některých lidí, jen ji prvoplánově užívají, což podle mě není dobře (ani v rámci tvorby hororového dusna) ... Ale jak bylo napsáno, je to otázka vkusu

rizek2
rizek2
Level 1 Level 1
25. 4. 2017 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @barlow

GD neobstojí, samozřejmě - bylo to uvedeno jako příklad mylného výkladu od Ylbirda

jenže v tom případě je kontroverzní kdejaká FPS, protože headshot je taky extrémní násilí, nejde jen o děti. a tímhle měřítkem je kontroverzní kdejakej horor. a kontroverzní díla mají za cíl vyvolávat debatu, což ovšem není případ Outlastu, který explicitně vyobrazované násilí používá jako hororový prvek bez toho, aby chtěl otvírat k danému tématu, zde tuším zabíjených žen a dětí, veřejnou diskuzi. kontroverzní dílo poukazuje často na palčivé problémy společnosti, což, aniž bych chtěl vývojářům křivdit, se zde nekoná

jsme obloukem u toho, že kontrovezní je extrémně (nejen v této recenzi) nadužívané slovo, které tak označuje celou sérii, což naprosto nesouhlasím

Jakub Němec
Jakub Němec
Level 1 Level 1
25. 4. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ylbirda

Navážu dále, kontroverze znamená významnější a delší názorový spor, takže deska Green Day neobstojí, ale extrémní násilí prezentované formou vizuálního díla kontroverzní je. Nebavíme se o tom, jestli je to normální, nebo ne, to už byl jen můj přidaný dovětek. Bavíme se o tom, jestli je dobré nebo špatné ukazovat těla mrtvých kojenců, abychom vyvolali pocit děsu, strachu, znechucení či jiný. Ono to nerozděluje masy, spíš to vyvolává otázku, zda je daný prvek nutný a ještě přijatelný, nebo už přes čáru. A když to má vyvolávat debatu, což se tady evidentně děje, když navážu na MORTHSIRa a Lazyho, tak to zřejmě kontroverzní bude.

Reklama
Reklama