Ovladače GeForce pro Agents of Mayhem
Agents of Mayhem Novinka Ovladače GeForce pro Agents of Mayhem

Ovladače GeForce pro Agents of Mayhem

Michal Burian

Michal Burian

1

Tato verze přináší podporu také pro Killing Floor: Incursion.

Reklama

Společnost Nvidia vydala nové Game Ready ovladače, které jsou určeny především pro Agents of Mayhem. Hra bude podporovat technologii NVIDIA Ansel nabízející revoluční způsob zachycování snímků přímo ve hře. Lze je pořídit z jakékoliv pozice, posléze je upravit dodatečnými filtry, pořídit je v HDR nebo 360° formátech a sdílet je s ostatními za pomoci svého smartphonu, PC nebo VR headsetu.

Agents of Mayhem jsou také obohaceny o funkce a technologie NVIDIA GameWorks:

• NVIDIA ShadowWorks (HFTS) – Hybrid Frustum Traced Shadows jsou kombinací filtrování Frustrum Traced stínů s ostrými přechody a Percent Closer Soft Shadow pro stíny s měkkými přechody využitou pro vykreslování částí stínů s měkkými přechody. Díky této technologii budou stíny daleko realističtější. Frustrum Tracing je použit pro lepší vykreslování prvků ostrých stínů, než může PCSS samotné nabídnout, zatímco PCSS nabízí vykreslování elementů měkkých stínů dále od kontaktu.

• TXAA - TXAA je jedna z technik používaných k eliminování ruchu a problikávání, které je možné spatřit na okrajích objektů při hraní her. Jedná se o filmovou techniku anti-aliasingu navrženou specificky ke snížení přechodového aliasingu (ruch a problikávání spatřené v pohybu během hraní her). TXAA anti-aliasing vytváří plynulejší a čistější obraz než jakékoliv jiné anti-aliasing řešení kombinováním vysoce kvalitního vícevzorkového MSAA anti-aliasingu, post procesování a NVIDIA přechodových filtrů.

• NVIDIA Volumetric lightning - Volumetric Lighting je pokročilá technika osvětlení, která lépe simuluje chování světla během jeho průchodu vzduchem a atmosférou. NVIDIA Volumetric Lighting umožňuje lépe vnímat prostorovou hloubku díky bohatším efektům okolního prostředí. Agents of Mayhem využívají NVIDIA Volumetric Lighting ve venkovních prostorách (krepuskulární paprsky) a pro lokální zdroje světla v celé hře.

Majitelé počítače s grafickou kartou NVIDIA GeForce GTX 1080Ti si dopřejí ty nejlepší herní zážitky s veškerým nastavením na maximální úrovni, což může nabídnout pouze platforma GeForce GTX.

„Už při vydání hry je důležité, aby hra vypadala a hrála se co nejlépe. Game Ready ovladače jsou dostupné v den uvedení herních titulů nebo ještě před ním a NVIDIA je ladí do poslední minuty, aby dosáhla optimálního výkonu pro ničím nerušený zážitek z hraní. Další zárukou kvality je fakt, že všechny Game Ready ovladače nesou certifikát WHQL od společnosti Microsoft.“

Game Ready ovladače pro souboje se zombiemi ve VR

Killing Floor: Incursion je novou VR hrou vytvořenou pro Oculus Touch, která příběhové vychází z hororového titulu Killing Floor, jehož se po celém světě prodaly miliony kopií.

„Naše Game Ready ovladače pro Killing Floor: Incursion budou dostupné dva dny před uvedením hry. Dosáhnout té nejlepší možné kvality hry v den uvedení je velmi důležité a v případě VR titulů je to ještě důležitější. I malé chyby ve hře mohou narušit vtažení hráče do hry a požitek z virtuální reality tak zkazit. Náš dlouhodobě běžící Game Ready program přináší nejlepší možný zážitek optimalizováním výkonu a latence, což je důležité zejména pro plynulé VR hraní. Dnešní Game Ready ovladače přinášejí nejlepší VR zážitek v Killing Floor: Incursion. Pouze grafické karty NVIDIA 1060 a výkonnější dokáží zaručit hráčům vykreslování 90 snímků za vteřinu, což je v případě VR velmi potřebné.“

Vylepšená grafika pro Crossout

Crossout, postapokalyptické free-to-play MMO od společnosti Gaijin Entertainment, ve kterém musíte postavit co nejlepší bojový stroj a následně s ním porazit vaše nepřátele v adrenalinových PvP bitvách, dnes získává podporu pro NVIDIA HBAO+.

NVIDIA HBAO+ přidává realističtější stínování okolo objektů nebo ploch a jejich věrnější vizuální provedení ve srovnání s předchozími AO technikami. HBAO+ dodává stínům, které definují objekty na scéně, výrazně vyšší kvalitu zobrazení. Vytváří stíny na vzdálené vegetaci (lesy, skalní útvary), které by jinak neexistovaly.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama