Vývojáři ze studia Ubisoft Montreal byli proti, donutil je šéf Yves Guillemot.
Při odložení hackerské akce Watch Dogs, která měla původně vyjít loni v listopadu zároveň s uvedením nových konzolí na trh, se spousta hráčů ptala, proč vlastně Ubisoft oznámil hru v červnu 2012 na E3 v Los Angeles. Podle mnohých to bylo brzo. To si ostatně mysleli i sami vývojáři ze studia Ubisoft Montreal. Vydavatel je ale přesvědčil, aby přijeli na E3 a ukázali hru.
,,Donutil nás zúčastnit se E3 2012,“ řekl kreativní ředitel Jonathan Morin v posledním čísle časopisu EDGE. ,,V té době jsme ještě nevěděli, jak budou sakra ty nové konzole fungovat, takže Watch Dogs od začátku běželo na sedmé generaci konzolí (PlayStation 3/Xbox 360). Postupně jsme přidávali nápady a posouvali celkové jádro Watch Dogs společně s designem tak, že jsme věděli, že půjde o hru spíše pro budoucí platformy.“
,,Yves byl tím, kdo chtěl, abychom přijeli na E3 v roce 2012. My jsme ale nechtěli, bylo to podle nás brzo. Nakonec si myslím, že měl pravdu,“ dodal Morin.
Watch Dogs vyjde po celém světě 27. května letošního roku s českými titulky. Wii U verze později. Níže ještě srovnání gameplay záběrů z E3 2012 a těch aktuálních (v jiném počasí a herní době). Ubisoft tvrdí, že Watch Dogs bude na PC vypadat mnohem lépe.