Paradox: DRM ochrany nemají smysl
Novinka Paradox: DRM ochrany nemají smysl

Paradox: DRM ochrany nemají smysl

Michal Burian

Michal Burian

11

Podle generálního ředitele Paradox Interactive jde o plýtvání penězi.

Reklama

Protipirátské ochrany ve hrách? Nefunkční ochrana a plýtvání penězi, myslí si Fred Wester, generální ředitel Paradox Interactive.

"Jsem opravdu překvapen, že vydavatelé stále používají DRM. Dělají to sedm nebo osm let a vůbec to nedává smysl," řekl Wester pro Gamespy.

K DRM se následně vyjádřil z pohledu hráče a jako příklad uvedl svou osobní zkušenosti s třetím dílem strategie Civilization. Ta prý byla hrozná, právě kvůli protipirátské ochraně.

Paradox Interactive je malá vydavatelská společnost, která svým zákazníkům dělá radost, že nepoužívá žádné otravné protipirátské ochrany.

"Hru jsem si koupil v den vydání a tři dny jsem nemohl hrát. Nemohl jsem si nainstalovat žádný software. Nakonec jsem se musel obrátit na podporu Atari. To je hrozné."

"Nikdy by se nemělo stát, že si koupíme produkt, který nemůžeme nainstalovat nebo hrát kvůli DRM. Lidé, jež si hry kupují, chtějí hry, které mohou hrát plynule bez jakýchkoliv problémů a omezení. Místo toho právě oni jsou omezeni a piráti bez problému hrají. Jde o negativní motivaci, takhle si lidé hry kupovat nebudou."

"Nevím, proč vydavatelé používají DRM. Je to plýtvání penězi. Protipirátská ochrana ochrání váš produkt zhruba po dobu tří dnů, což prodeje rozhodně nezvýší. Spíš naopak, ještě odradí zákazníky."

"Nenapadá mě žádné rozumné vysvětlení, proč stále používají tyto ochrany. Zvláště ty, které vyžadují, aby hráči byli neustále online, třeba Ubisoft. Připomíná mi to návrt do roku 2003," dodal Fred Wester.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama