Zpět na článek

Diskuze: Path tracing obsahují také nové díly série Resident Evil

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a ted si poloz otazku na jakym zarizeni vubec ty obrazky sledujes... sranda monitory za 12-15t maji tak nizkej statickej kontrast, ze se nedivim, kdyz nekdo ten rozdil mezi normalnim a rtx rezimem zretelne nevidi... vsechno je to o vystupu, tecka

Hugan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na těch screenech vidím stejný efekt jako kdybych ve hře stáhl gammu..

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hugan Stahnutim gamy snizis celkovej nativni kontrast... to je blbost co rikas

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hugan Konstantne po celou dobu hrani...

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hugan U rtx se ztmavuje dle sceny, ale kontrast zustava po celou dobu maximalni (zalezi na kvalite zobrazovadla)

Hugan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ve hře to tak působit může, ale na těch screenech to není poznat.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hugan Hele to je mozny... dva cerny tunely budou vypadat se stahnutou gammou nebo zaplym rtx +/- stejne... umisti tam malej zdroj svetla a hned uvidis rozdil... srovnavat gammu a rtx opravdu neni dobrej napad

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Videt je ten rozdil na kvalitnim zobrazovadle... idealne vic jak 1000nitu a stmivaci zony... na nejakym obyc moncku/tv jsou rozdily gamma vs. rtx zanedbatelny, nekdy i nemeritelny... a s tim souvisi kvalitni zobrazovadlo = kvalitni hdr10 = rtx efekt se nasobi

Unknown

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím.. buďto nabízené screenshoty stojí za prd, nebo je path tracing fakt hrůza... Nereálné zatmavení a scénu to naprosto kazí...

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
8. 5. 2024 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Unknown Některé lokace opravdu mohou působit až příliš tmavě, to je problém i v DD2, a je to zkrátka dané i tím, že tenhle režim nikdy nebyl zamýšlen pro skutečné nasazení. Hrůzou bych to ale rozhodně nenazval, path tracing tady přináší realistické stíny a v důsledku lepšího nasvícení + AO také lépe vypadající textury i materiály, jak ostatně ukazoval Battaglia už ve videu o DD2.

Reklama
Reklama