Jeho dlouhodobým plánem je vytvořit hru, v níž budou hráči vytvářet obsah.
V srpnu loňského roku opustil Patrick Söderlund společnost Electronic Arts, kde pracoval téměř 20 let, aby se vrhnul do nového dobrodružství. Před třemi měsíci založil ve švédsku studio Embark a dnes prozradil, na čem s dalšími více než 50 lidmi vlastně dělá.
Söderlund, který dohlížel na všechny hry u EA, předtím byl generálním ředitelem studia DICE, se vrhl do kooperativní sci-fi akce, jež bude free-to-play. Máme se v ní připravit na překonávání zdánlivě nemožný výzev, kterým budeme čelit ve spolupráci s dalšími hráči.
Nový projekt pohání technologie Unreal Engine, avšak nemají pro něj ještě vymyšlený název. V Embarku jsou na začátku a čeká je dlouhá cesta, dle Söderlunda chtějí časem vytvořit dlouhodobé hry, u nichž se hráči zapojí do vytváření nových herních zážitků pro ostatní.
„Chceme vymazat hranice mezi hraním a tvorbou. Představujeme si svět, ve kterém každý může vytvářet a sdílet smysluplné interaktivní zážitky,“ zní ambiciózní plán Söderlunda a jeho týmu. To nám připomíná PlayStation 4 exkluzivitu Dreams od Media Molecule, tvůrců LittleBigPlanet.
Zatím se podívejte na koncepty (nahoře) a video představující prostředí, respektive jde o test, co Unreal Engine dokáže: