Vývojářské studio BioWare se v rozhovoru pro CVG podělilo o své myšlenky ohledně budoucnosti PC hraní, která je podle nich značně pozitivní. „PC je pro hraní přímo stvořené,“ řekl BioWare a potvrdil, že není pochyb o jejich maximálním nasazení na herním trhu PC i do budoucna.
Studio má v současnosti plné ruce práce s vysoce ambiciózním MMORPG Star Wars: The Old Republic, které vyjde exkluzivně pro PC. Designér Daniel Erickson prozradil, že je rozhraní PC mnohem otevřenější a přístupnější, než to konzolové.
„Každé dva nebo tři roky slyšíme ohlášení, že vymřel fantasy žánr, PC hraní skomírá a RPG mizí,“ řekl Daniel. „Přitom všechny největší tituly, které vyjdou na trh a nastaví vysokou laťku, jsou téměř vždy PC hry. A hodně z nich patří právě do žánru fantasy RPG.“
„Ty nejrozšířenější světové žánry jsou fantasy, PC, RPG MMO. Všichni známe problémy PC hráčů. Všichni bušíme do beden a nutíme je, aby správně fungovaly. Ať je to však sebenepříjemnější, uživatelské rozhraní je pro hry ideální. Kombinace klávesnice a myši dovoluje mnohem více volnosti a možností, o pohodlní nemluvě.“
„Nikdy nepadla otázka, jaká bude výchozí platforma pro naše tituly. Je to také důvod, proč byl základní SDK nástroj pro Dragon Age vyvíjen primárně na PC. Je to přirozené místo pro hry,“ dodal Daniel.