PC verze Dark Souls bez podpory módů a možná bez GFWL
Dark Souls Novinka PC verze Dark Souls bez podpory módů a možná bez GFWL

PC verze Dark Souls bez podpory módů a možná bez GFWL

Michal Burian

Michal Burian

7

Navíc jsme se dozvěděli, že PC verze poběží ve stejném rozlišení jako konzolové verze, žádných 60 fps.

Reklama

Po oznámení PC verze Dark Souls byli hráči nadšeni, pak je ale zamrzelo logo Games for Windows Live. Následně vznikla petice, a jak se zdá, petice na Namco Bandai fungují.

Daisuke Uchiyama z Namco Bandai totiž v rozhovoru pro EDGE odhalil, že rozhodnutí o použití Games for Windows Live není konečné a vydavatel může v dohledné době oznámit jinou podporovanou službu.

"Služba Live je založena na serverech, které jsme využili u Xbox 360 verze, což je hlavní důvod proč jsme se ji rozhodli vybrat pro PC verzi. Rozhodnutí ale není konečné. Mohli bychom mít brzy oznámení...pokud jde o platformu, kterou využijeme."

"Máme ještě hodně času, teprve je duben (Apríl) a hra vychází 24. srpna (August."

Hidetaka Miyazaki, ředitel vývoje Dark Souls, v jiném rozhovoru odhalil, že PC verze Dark Souls nebude prozatím podporovat módy od komunity.

"Mám zájem o módy. Nicméně, vzhledem k našemu nedostatku zkušeností s PC potřebujeme více času na přípravu, takže tentokrát jsme se rozhodli nezačlenit podporu módů."

Miyazaki následně nebyl prozatím schopen odpovědět na dotazy hráčů konzolových verzí, kteří chtějí formou dodatečného obsahu přidat do PS3 a X360 verze extra obsah, jenž se objeví v PC verzi - nové bosse v čele s Artoriasem a Chimérou, stejně tak nové oblasti, včetně hrobu a run Oolacile, nové NPC postavy a nové zbraně a brnění.

Aby toho nebylo málo, tak Miyazaki pro Famitsu řekl, že PC verze poběží na 30 snímcích za sekundu, stejně jako konzolové verze.

"Jde podstatě o věrný port. Nepřipravujeme změnu rozlišení, ani fps," dodal Miyazaki.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama