Bude nesmrtelný. Nezažijeme to, že by ve hře zemřel, nebudeme se tak muset o něj tolik bát.
Dogmeat je v sérii Fallout věrný společník, který se objevil už v prvním díle post-nukleárního RPG vydaného v roce 1997. Dogmeat se často přimotal do různých druhů problémů a zemřel různými hroznými způsoby.
Lidé v Bethesdě zdá se vyslyšeli nářky hráčů, kterým se nelíbilo, že ztratili psího společníka, a rozhodli se, že ve čtvrtém díle pes nezemře. „Dogmeat ve Falloutu 4 nezemře,“ napsal krátce Todd Howard na Twitteru.
To je dobrá zpráva pro milovníky psů a ostatní mohou být rádi, že nebudou muset horlivě klikat, aby načetli starší uloženou pozici v moment, kdy ztratí svého milovaného digitálního psa, stejně tak nebudou muset křičet do obrazovky, aby se nepřibližoval k těm supermutantům. Na druhou stranu je dost možné, že si s tímhle pohrají fanoušci a udělají modifikaci, aby Dogmeat zemřel. Uvidíme...
Fallout 4 vyjde v listopadu ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.