Sám hru hodnotí jako zklamání.
Šéf Xboxu Phil Spencer se v podcastu Kinda Funny vyjádřil k nově vydané akci Redfall, která se měla zařadit mezi nejvýraznější exkluzivity Microsoftu první poloviny letošního roku. Hra se ale dočkala chladného přijetí a v recenzích sbírá na AAA hru od uznávaného studia nečekaně nízká hodnocení.
Phil Spencer prozradil, že pro něj není nic těžšího, než zklamat Xbox komunitu. Sám hodnotí Redfall jako zklamání a pokusí se z tohoto neúspěchu poučit. Kromě celkového přijetí hry, které zůstalo za očekáváním, zmiňuje také kauzu okolo frameratu. Ačkoli se v minulosti mluvilo o tom, že hra na Xboxu Series X/S poběží na 60 fps, tak se aktuální verze může pochlubit pouze režimem, který nabízí hraní ve 30 fps.
Šéf Xboxu potvrdil, že vývojáři v současnosti pracují na aktualizaci, která umožní hraní ve slíbených 60 fps. Kromě frameratu se má studio Arkane Austin v budoucnu zaměřit na další úpravy a vylepšení, které by aktuální stav měly alespoň částečně napravit. Spencer přitom zmínil hry jako Sea of Thieves nebo Grounded, které se po vydání dočkaly velké podpory a řady vylepšení.