Nic nebrání tomu, aby izometrické old-school RPG příští týden vyšlo.
Izometrický old-school RPG titul Pillars of Eternity je po vývojové stránce hotov. Vývojáři ze studia Obisidian na něm pracovali dva a půl roku, a to zejména díky úspěšné kampani na Kickstarteru. Od hráčů se jim podařilo na podzim roku 2012 získat téměř 4 miliony amerických dolarů, jejich záměrem bylo 1,1 milionů dolarů.
Nic tak nebrání tomu, aby hra mohla 26. března letošního roku vyjít ve verzích pro PC, Mac a Linux.
Zároveň s touto skutečností jsme se dozvěděli, že malý tým již pracuje na oblastech a prostředí pro budoucí expanzi. Ta je teprve na počátku svého vývoje. Na konkrétní informace si tak budeme muset ještě počkat.
„Znovu objevte váš hluboký smysl pro prozkoumávání, radost z napínavého dobrodružství a vzrušení z vedení vaší vlastní skupinky dobrodruhů po novém fantasy světě a do hlubin podzemí plných monster, kde budete hledat ztracené poklady a prastará tajemství. Pusťte se do toho a shromážděte vaši partu, vyrazte a zamilujte se do dobrodružství, až se zase ponoříte do světa divů, nostalgie a nadšení z klasických RPG v Pillars of Eternity od Obsidianu,“ láká na hru Cenega.