Zpět na článek

Diskuze: PlayStation 4 Pro – potřebujete ji?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
18. 11. 2016 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @skruta

I to popisuje FIlip v článku. On zkoušel PS4 Pro na moderní TV i starší TV. U starších TV jsou zatím rozdíly jen v lepší frekvenci snímků za sekundu, ale třeba takový Horizon: Zero Dawn by měl přinést i lepší grafiku na PS4 Pro, i když máš starší TV. Pokud PS4 nemáš, tak bych šel do Pro. Cenový rozdíl moc velký není a aspoň budeš mít hry v lepších fps a časem třeba koupíš 4K TV. Ty ceny budou za rok určitě nižší. Na druhou stranu, pokud nechceš to lepší a chceš ušetřit, tak stačí klasická PS4.

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
17. 11. 2016 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @skruta

Pokud nemáš 4K TV s HDR a nepotřebuješ nutně 60fps, tak si kup klidně slim PRO je výborná konzole, ale její výhody jsou hlavně právě ve vyšším rozlišení a vyšší snimkové frekvenci. Takže pokud nejsi max setting hunter, klidně ty ušetřené peníze za PRO investuj do nějakých her

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
17. 11. 2016 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Potkan-SK

Hochu já do ty konzole porovnal přímo u sebe doma v obývacím pokoji. Tvoje moudra a argumenty youtubem mne vůbec nezajímají, naopak mi přijdou dost vtipný. Doporučuji si to porovnat osobně a uvidíš. Nehledě na to, že s PRO se při tvorbě ani jedné hry, která tady doposud je nepočítalo a podpora se přidala dodatečně. V budoucnosti čekám ještě větší kouzla, co z tý konzole vymáčkmou, protože 2x rychlejší GPU se musí projevit.

Btw víš vůbec co je to remaster? Většinou trochu lepší textury, vyšší rozlišení a vyšší snímková frekvence a to je přesně to, co u podporovaných her dostaneš Další benefity jako rychlejší loading time, vyšší rychlost systému a tichost netřeba zmiňovat. S tím jsem už před vybalením PRO počítal

skruta
skruta
Level 1 Level 1
17. 11. 2016 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Prosím o reakci Mikyho, Filipa nebo kohokoliv jiného. Když mám starší Bravii - Full HD TV neumějící ani 4K ani HDR má tedy cenu si v tomto případě PRO kupovat? Nevlastním žádnou PS4 a chci si ji do měsíce koupit. Zajímalo by mě tedy, zda si vybrat klasickou verzi, Slim nebo PRO. Jsou rozdíly oproti klasické verzi takové, že se investice vyšší o cca 3000 Kč navíc vyplatí? Klasická PS4 má nejlepší poměr cena výkon Slim se o krapet dražší a rozdíly jsou pouze v tom, že je menší a více energeticky úsporná. Nebo je zde ještě nějaká výhoda? Z těchto 3 konzolí se mi zdají první dvě téměř identické a PRO bude určitě lepší, otázka je, zda za ty peníze nabídne adekvátní zlepšení grafiky a herního požitku i na Full HD TV. Koupi jaké konzole byste mi tedy doporučili? Je to celkem dilema. Děkuji za případné reakce

sauron77
sauron77
Level 1 Level 1
17. 11. 2016 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potkan ma pravdu. Taky jsem videl nake to srovnani a rozdil skoro zadny. 4K tv mam a je pravda ze rozdil mezi 1080P a 1440P je videt i na mobilu natoz na tv. Taky souhlasim s tim ze pro nativni 4K je potreba jinej hardware. Zajima me tedy zda je ten upscale tak dobry v realu a na 4K telce abych za to dal o 4tis vice nebo sel do levnejsi slim verze. . Tv umi upscale taky a uz FHD obsah na ni vypada skvele, takze by to ve vysledku mohlo byt to same.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
17. 11. 2016 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Robbi

Možná radši počkej na Gran Turismo Sport, který bude vypadat mnohem líp. Pokud ti teda jde o grafiku.

panacek
panacek
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na ho-no staci mi normal ps4

Potkan-SK
Potkan-SK
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Newek23

vacsu blbost som nepocul , ze rozdiel je asi jak ps3 a remaster? to co si dal? sak som to videl, rozdiel skoro ani nevidis. teba plati sony ci co? ps4 master race lol. stale opakujem ze ja nepisem o 4k rozliseni, samozrejme ze full hd a 4k je ine ze to je ostrejsie, ale to je vsetko. ja pisem ze tam neni nic viac vsetko je rovnake. sa spamataj chlapce zlaty o pises jaku propagandu. sak sa nato kukni kde mas rozdiel? tato prezentacia novej veci za ktoru si uz vyhodil peniaze a presadzujes to tu lebo si to uz kupil. to je tak jak mi minule jeden pisal ze, on nevie ale on ma taky pocit ako, ... ako by to bolo take krajsie trochu. ze on ma taky pocit, a potom som to videl aj na starej aj na novej a bolo to na vlas rovnake. ale sak mne to je jedno si to kupte, ja hovorim ze na vsetkych videach co kto porovnaval tam rozdiel bud nevidis, alebo musis 400 percentne zoomovat na obrazovku aby si tam zbadal nieco vyrastrovane a cistejsie. co tu trieskas talafatky ze tam je rozdiel ohromny jak ps3 a ps4 remaster prosim ta pekne. tieto vase propagandy vymyslene, ja som vlastne zabudol ze toto je v podstate internetova stranka ktorou hlavla priorita je predaj. ok

Robbi
Robbi
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov- Díky za info. Chtěl jsem VR kvůli této hře, tak jsem, asi ušetřil.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
16. 11. 2016 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Robbi

Driveclub VR vypadá na PS4 Pro dost podobně jako na PS4. Přišlo mi to o trochu míň rozmazanější, ale grafika pořád není moc pěkná. Tou grafikou myslím hlavně okolí tratě. Asi teprve vyjde nějakej update, kterej grafiku zlepší, protože Driveclub VR by PS4 Pro podporovat měl a zatím tam nějakej výraznej rozdíl nevidím.

Robbi
Robbi
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Newek23- Máš pravdu. Ps4 pro právě testuji a na 4k tv je to bomba 👍

Ps4 pro má význam jen v případě 4k tv. Když jsem konzoli dal na full hd rozdíl nevidím Alespoň ne velký. Jen trochu více projasněné.

Jinak je tichá jak myška, oproti mé staré ps4ce, která hučí někdy jak raketoplán při startu. 😗 A ani tak netopí Ps4 pro by si měl koupit jen člověk co vlastní 4k tv. . pro ostatní s full hd, alespoň nyní postrádá smysl. Je to můj názor, tak mi za něj prosím nenadávejte. Nevlastním Vr, tak nemohu porovnat. Snad nám to Miky otestuje? Chtěl bych vědět zdali drive club na Vr vypadá líp a ne jako hra z předešlé generace? A měřil jsem spotřebu oproti old ps4ce a ta bere o něco víc. Čili pokrok tam je.

Hlavně hardware je mnohem mohutnější v porovnáni se slimem. Video důkaz-

[ odkaz ]

Jinak nechápu cenu slimu oproti pro, když interní deska není ani poloviční. Konečně Sony bude vydělávat.

Newek23
Newek23
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy co ještě nevíte, jestli do upgrade jít nebo ne... Zajděte si do obchodu a PRO si vyzkoušejte. Ty důkazy typu Potkan, který vám tady dokazuje něčím tak šíleně komprimovaným jako YouTube, že PRO je k ničemu ignorujte. Já měl ještě jak starou PS4, tak teď PRO a naživo to poznat je a dost. Obraz je čistější. Je to asi takový rozdíl jako mezi PS3 hrou a remasterem na PS4

PKX77
PKX77
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS4 PRO nepotřebuju, Je to zbytečnost, rozdíly jsou minimální. Jen další tahání peněz z lidí. Počkat až na další generaci.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
16. 11. 2016 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @peta7

Omyl, původní PS4 má mnohem větší spotřebu. A na většině zahraničních webů se uvádí i menší hluk v porovnání se starou mašinou.

peta7
peta7
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4K TV-monitory tu jsou ale jsou stejně ořezané a některé nemají HDMI 2. 0 a monitory DP 1. 4 pro 60sn. Navíc už se objevuje technologie 8K 120Hz Ale obsah není, TV stanice nevysílají pořádně ani FulHD, hry některé nemají ani 1080 a graficky spousta vývojářů her nestačí a předhazují nám grafiku z PS3 na PS4

PS4Pro má mnohem větší spotřebu než stará PS4. HDD taky není nic extra velkého a celkově se PS4pro vyplatí lidem co mají 4K monitor/TV a zatím žádnou konzoli. Ale i tak minimálně rok nebude moc plnohodnotných titulů pro PS4 pro a rozdíly minimální, spíš bych řekl že s lupou hledat jestli je lepší obraz z PS4 pro lepší

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, zatím si vystačím s klasickou PS4. Navíc ani nemám UHD/4K televizi.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @sauron77

Prosím tě hlavně Potkana neposlouchej a radši si o tom něco přečti.

Potkan-SK
Potkan-SK
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @sauron77

vsetko je len upscale, na nativne 4k by si potreboval iny stroj

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Filca

Ja moc dekuji za odpoved! Jedine, proc jeste otalim s koupi je prave ona hlucnost. PS4 klasicka na tom nebyla spatne, ale prece jenom kdyz jela 3-4 hodiny, tak byla celkem slyset. SLIM edice udajne slyset neni ani po dlouhodobe zatezi. Proto jsem vzhledem k vetsimu vykonu PS4 Pro (a nutne i vykonejsim komponentam) cekal na verdikt ohledne hlucnosti. Nerad bych, aby to bylo jako vrtulnik. Ale myslim, ze inzenyri od SONY odvedli dobrou praci! Tesim se!

Feny
Feny
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli hned při startu udělat pořádnou konzoli a nemuseli po ani ne 3 letech vydávat lehce vylepšenou. Myslím že je Pro úplně zbytečný a v pohodě vystačí klasická PS4. Beztak za cca 2 roky bude PS5.

sauron77
sauron77
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud si teda zvolim ve hre 4K/30FPS tak je to plne 4k nebo neco upscalovaneho, coz v dnesni dobe umi kazda televize?

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za fanouška Sony se samozřejmě považuju, ale ze bych koupi Pro považoval za nějakou nutnost, tak to vubec ne. S klasickou PS4 si i nadále krásně vystačím.

pYpYn
pYpYn
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muzu se zeptet jaky je rozdil ve VR?

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lootmaster

Přece na Xzone, abys podpořil Zing a nejlépe přes náš link

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
15. 11. 2016 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok takže kde to mam objednat ? Pěkný článek ...

Reklama
Reklama