Počet předobjednávek Call of Duty: Infinite Warfare je oproti Black Ops 3 velmi nízký
Call of Duty: Infinite Warfare Novinka Počet předobjednávek Call of Duty: Infinite Warfare je oproti Black Ops 3 velmi nízký

Počet předobjednávek Call of Duty: Infinite Warfare je oproti Black Ops 3 velmi nízký

Jan Kalný

Jan Kalný

27

Zdá se, že hráči opravdu chtějí dát Activisionu najevo, že takhle to prostě dál nejde.

Reklama

Trailer na nejnovější díl Call of Duty s velmi originálním podtitulem Infinite Warfare je všechno, jenom ne oblíbený. Vlastně je to nejen nejvíce neoblíbený trailer na Youtube, ale zároveň druhé nejméně oblíbené video, jehož počet palců dolu je v době psaní novinky téměř 2,8 miliónů, přičemž má pouze 442 tisíc palců nahoru.

Výkonný ředitel Activisonu, Eric Hirshberg, se to ale snaží brát pozitivně.

„Ze všeho nejdříve bych rád podotkl, že vášeň hráčů prostě nejde nemilovat. Tohle je průmysl jako žádný jiný a nabízí fanouškovskou základnu jako žádný jiný. Jsme rádi, že se fanoušci chovají k téhle sérii velmi osobně a mají na ní silné názory. Na světě zkrátka není tolik věcí, které dokážou vyvolat takovou vášeň jako Call of Duty… a to je dobře.”

„Zároveň je také dobré si uvědomit, že víme, že se hráčům stýská po přízemnější hratelnosti. A z toho důvodu jsme udělali Modern Warfare Remastered. Ale máme v komunitě milióny hráčů, kteří každý rok chtějí inovativní a novou zkušenost a přesně to jim Infinite Warfare nabídne. Tentokrát se nám ale podařilo dostat obě věci do jednoho balíčku.”

Mnozí z vás si pravděpodobně začnou klepat na čelo a myslet na kdejaká slova a označení, která by určitě zasahovala dál než „proboha, kam na tohle chodí”. Tak či onak se ale zdá, že to výkonnému řediteli nevychází podle toho, jak si představoval. Co do počtu předobjednávek nového dílu Call of Duty je číslo poměrně… zvláštní. Berte ovšem v úvahu, že tyto čísla jsou jen z USA. A s touto statistikou přišel web The Escapist skrze VGChartz.

Zatímco počet předobjednávek pro Black Ops 3 na PS4 a Xbox One čítal 16. května přes 700 tisíc, počet předobjednávek pro Infinite Warfare během 14. května na stejné platformy sedí na pouhých téměř 63,5 tisících. Což je zhruba jedenáctkrát méně.

Dá se očekávat, že prodeje budou pořád relativně dobré, zvlášť, když je v sázce remasterovaná verze Modern Warfare, ale pro Call of Duty to letos nevypadá dobře. A to samozřejmě i díky kontrastu Battlefieldu 1, jehož trailer je aktuálně na Youtube na 133. místě jako nejvíce oblíbené video a zároveň je to také nejvíce oblíbený trailer. V jedné věci měl ale pan Hirshberg pravdu; vášeň hráčů vážně nejde nemilovat…

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama