Podívejte se do zákulisí vývoje DiRT Rally 2.0
DiRT Rally 2.0 Novinka Podívejte se do zákulisí vývoje DiRT Rally 2.0

Podívejte se do zákulisí vývoje DiRT Rally 2.0

Michal Burian

Michal Burian

3
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Dozvíte se, jaké změny proběhly ve srovnání s předchozím dílem.

Reklama

Vývojáři nás často prostřednictvím videí zvou do zákulisí své práce, aby hráčům přiblížili vývoj jejich očekávané hry. Dnes nás tímto způsobem provede britská společnost Codemasters, která na 26. února 2019 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One připravuje DiRT Rally 2.0.

Ve videu hovoří šéf designu Ross Gowin a rallye konzultant Jon Armstrong o změnách, které proběhly ve srovnání s předchozím dílem. Dozvídáme se o vylepšení enginu, lepší optimalizaci, propracovanější hratelnosti, detailnějším poškození a o dalších důležitých prvcích definující tuto sérii.

„Všechno, co máte rádi je zpět a lepší,“ říká Gowin a zmiňuje lepší ovládání vozu a realističtější fyziku. S jeho slovy souhlasí Armstrong, který mluví o změně přilnavosti při nízké rychlosti. Na tu si hardcore hráči původního DiRT Rally stěžovali. Součástí je i lepší aerodynamika, umožnit má reálnější skoky (a přistání). Tím hlavním pro Codemasters stále je zkušenost na trati. Vylepšením prošlo třeba i prostředí a modelování automobilů.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama